Geta's bij dolls
Moderator: Café Mods
Geta's bij dolls
Ik heb pas 3 paar hele leuke geta's gekocht voor mijn dolls. Het enige probleem is natuurlijk, hoe doe ik ze aan. Mijn dolls hebben geen ruimte tussen hun tenen dus vroeg ik mij af: Is er hier iemand bekend mee. Ik durf niet zomaar in mijn doll te gaan boren ofzo. Of is er misschien ook een andere oplossing. Iemand hier met tips?
Ah, too bad,
Moet ik toch zelf maar aan de slag om ze te maken XD
Bedankt in ieder geval.
Wat mijn plan was om mijn japanner op geta's te kunnen krijgen was:
- koop nieuw paar voeten
- pak dremel/stanley mes whatever, iets dat scherp is
- pak voet en hak teen ertussenuit
als je dan tabi sokken aan doen, zoals hoort bij geta, zie je er niks van ^^
als je het hakken zelf niet aandurft weet ik zeker dat HolyVirus graag haar dremel voor je inzet :P
Moet ik toch zelf maar aan de slag om ze te maken XD
Bedankt in ieder geval.
Wat mijn plan was om mijn japanner op geta's te kunnen krijgen was:
- koop nieuw paar voeten
- pak dremel/stanley mes whatever, iets dat scherp is
- pak voet en hak teen ertussenuit
als je dan tabi sokken aan doen, zoals hoort bij geta, zie je er niks van ^^
als je het hakken zelf niet aandurft weet ik zeker dat HolyVirus graag haar dremel voor je inzet :P
pink hazard heeft ook geta (gehad) ze lieten ze door iemand in japan maken dus wellicht hebben ze ze nog of kunnen ze ze aankomen
en ik raad je aan om toch even op DoA te kijken wat betreft het aantrekken van geta er zijn diverse oplossingen voor te vinden zonder dat je extra voeten hoeft te kopen of aan tenen hoeft te schuren
waaronder het maken van net iets grotere tabi met fake tenen etc.
floor
en ik raad je aan om toch even op DoA te kijken wat betreft het aantrekken van geta er zijn diverse oplossingen voor te vinden zonder dat je extra voeten hoeft te kopen of aan tenen hoeft te schuren
waaronder het maken van net iets grotere tabi met fake tenen etc.
floor
daar heb ik ook naar gekeken, maar omdat mijn jongen al niet echt kleine voeten heeft was dat niet echt geheel een optie voor mij XD
maar er is een tutorial voor op DOA, dat klopt, waarbij je sokken maakt met verlengde tenen, opgevuld met iets van vulling waar dan de strings doorheen gaan, dan hoeft het niet door de tenen van de voet heen.
maar er is een tutorial voor op DOA, dat klopt, waarbij je sokken maakt met verlengde tenen, opgevuld met iets van vulling waar dan de strings doorheen gaan, dan hoeft het niet door de tenen van de voet heen.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”