Geta's bij dolls

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Nayin
YoSD
YoSD

Geta's bij dolls

Postby Nayin » 01 Nov 2010 17:07

Ik heb pas 3 paar hele leuke geta's gekocht voor mijn dolls. Het enige probleem is natuurlijk, hoe doe ik ze aan. Mijn dolls hebben geen ruimte tussen hun tenen dus vroeg ik mij af: Is er hier iemand bekend mee. Ik durf niet zomaar in mijn doll te gaan boren ofzo. Of is er misschien ook een andere oplossing. Iemand hier met tips?

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 01 Nov 2010 17:09

Volks heeft tabi voeten uitgebracht, die komen soms langs op DOA op de marketplace.
Die hebben ruimte tussen de tenen.

Dan aan jou de vraag waar je die geta vandaan hebt want ik ben op zoek ernaar XD

Nayin
YoSD
YoSD

Postby Nayin » 01 Nov 2010 17:12

@Amaris
Op de gothic en fantasy beurs in Rijswijk afgekopen weekend. Ergens heel random tussen lolita kleding, waren precies op msd formaat maar waren wel de laatste XD

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 01 Nov 2010 17:32

Ah, too bad,
Moet ik toch zelf maar aan de slag om ze te maken XD
Bedankt in ieder geval.

Wat mijn plan was om mijn japanner op geta's te kunnen krijgen was:
- koop nieuw paar voeten
- pak dremel/stanley mes whatever, iets dat scherp is
- pak voet en hak teen ertussenuit

als je dan tabi sokken aan doen, zoals hoort bij geta, zie je er niks van ^^

als je het hakken zelf niet aandurft weet ik zeker dat HolyVirus graag haar dremel voor je inzet :P

allanieew
MSD
MSD

Postby allanieew » 01 Nov 2010 19:25

pink hazard heeft ook geta (gehad) ze lieten ze door iemand in japan maken dus wellicht hebben ze ze nog of kunnen ze ze aankomen

en ik raad je aan om toch even op DoA te kijken wat betreft het aantrekken van geta er zijn diverse oplossingen voor te vinden zonder dat je extra voeten hoeft te kopen of aan tenen hoeft te schuren
waaronder het maken van net iets grotere tabi met fake tenen etc.

floor

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 01 Nov 2010 20:25

daar heb ik ook naar gekeken, maar omdat mijn jongen al niet echt kleine voeten heeft was dat niet echt geheel een optie voor mij XD

maar er is een tutorial voor op DOA, dat klopt, waarbij je sokken maakt met verlengde tenen, opgevuld met iets van vulling waar dan de strings doorheen gaan, dan hoeft het niet door de tenen van de voet heen.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”