Body blushing fixeren?
Moderator: Café Mods
Body blushing fixeren?
Ik zou graag willen vragen wat ik moet gebruiken om een body blushing mee te fixeren? Ik gebruik MSC voor gezichtjes, maar ik heb een lijf met een blushing gefixeerd, en het blijkt dat de blushing heel snel weg wordt geschuurd op de plaatsen waar delen van het lijf over elkaar bewegen. Vooral rond de knieën en zo, en dat is juist waar ik wat kleur wil hebben. Is er een betere oplossing?
-
Little Lost Pixie
- SD

Voor zover ik weet, gebruikt iedereen MSC. Bij mij krast het ook vrij snel, maar ik heb gehoord dat dat is omdat ik maar 2 lagen heb gebruikt, eigenlijk moet je er dus minstens 3 gebruiken (telkens goed laten drogen en dan weer een nieuwe laag aanbrengen).
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
Ik gebruik er ook MSC voor 
en dan iets van 4 lagen, just to be sure
Zou niks weten waarmee je het anders veilig kan fixeren...
en dan iets van 4 lagen, just to be sure
Zou niks weten waarmee je het anders veilig kan fixeren...
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper