Body blushing fixeren?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Elwing
MSD
MSD

Body blushing fixeren?

Postby Elwing » 26 Aug 2013 15:53

Ik zou graag willen vragen wat ik moet gebruiken om een body blushing mee te fixeren? Ik gebruik MSC voor gezichtjes, maar ik heb een lijf met een blushing gefixeerd, en het blijkt dat de blushing heel snel weg wordt geschuurd op de plaatsen waar delen van het lijf over elkaar bewegen. Vooral rond de knieën en zo, en dat is juist waar ik wat kleur wil hebben. Is er een betere oplossing?

Little Lost Pixie
SD
SD

Postby Little Lost Pixie » 26 Aug 2013 16:28

Voor zover ik weet, gebruikt iedereen MSC. Bij mij krast het ook vrij snel, maar ik heb gehoord dat dat is omdat ik maar 2 lagen heb gebruikt, eigenlijk moet je er dus minstens 3 gebruiken (telkens goed laten drogen en dan weer een nieuwe laag aanbrengen).
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

eefc0re
SD13
SD13

Postby eefc0re » 26 Aug 2013 16:51

Ik gebruik er ook MSC voor ;)
en dan iets van 4 lagen, just to be sure :x

Zou niks weten waarmee je het anders veilig kan fixeren... :please:
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Elwing
MSD
MSD

Postby Elwing » 26 Aug 2013 19:13

Ik zal het proberen, dank jullie wel!

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 27 Aug 2013 20:37

Al gebruik je 10 lagen MSC, het chippen hiervan kun je niet voorkomen in de joints.
Tenzij je doll in positie staat/zit en deze niet veranderd.

Het helpt wel als je watten tussen de joints steekt maar dit bevorderd het poseren niet.

Return to “Vragen en tips”