Ik had begrepen dat Iplehouse dolls iets breder zijn. Nu overweeg ik een iplehouse msd te gaan kopen en had nu wat vraagjes over waar ik rekening mee moet houden.
- Zijn iplehouse msd veel breder dan gewone msd of kunnen ze ook baggy msd kleding aan
- passen ze normale msd schoenen of zijn is er een select aantal bedrijven waar de schoenen ook van passen. Of is het aan te raden bij iplehouse zelf schoenen te kopen
Voor de mensen die al eens eerder bij iplehouse hebben besteld. Zetten hun vanuit hun eigen verlaagde waardes op de doos?
Vragen rondom Iplehouse msd's
Moderator: Café Mods
-
BlackDragon
- Sabik

Ik heb een heer voor je =3 De boosdoener is zijn dikke kont en stevige dijen, en zijn rug is even breed als dat van een gemiddelde SD *gasp*
Heupen: 21 cm
Dij-omtrek: 13,5 cm
Bil-omtrek: 23,5 cm (breedste omtrek)
Borst: 23,5 cm
Rug (schouder tot schouder): 8,5 cm
Als je meer maten wilt geef ik ze graag. Op Den of Angels is een thread met een lijst kleren die ze aanpassen - over het algemeen kunnen ze in strechy, baggy shirts maar broeken zijn erg lastig. Ik heb wel een jassen-patroon maar aan de broek werk ik nog xD Ik zou een SD-patroon zoeken, een simpel dingetje naaien en hem dan afspelden.
Schoenen is inderdaad gewoon MSD.
Heupen: 21 cm
Dij-omtrek: 13,5 cm
Bil-omtrek: 23,5 cm (breedste omtrek)
Borst: 23,5 cm
Rug (schouder tot schouder): 8,5 cm
Als je meer maten wilt geef ik ze graag. Op Den of Angels is een thread met een lijst kleren die ze aanpassen - over het algemeen kunnen ze in strechy, baggy shirts maar broeken zijn erg lastig. Ik heb wel een jassen-patroon maar aan de broek werk ik nog xD Ik zou een SD-patroon zoeken, een simpel dingetje naaien en hem dan afspelden.
Schoenen is inderdaad gewoon MSD.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”