Vragen rondom Iplehouse msd's

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Vragen rondom Iplehouse msd's

Postby Brigitte » 20 May 2011 09:03

Ik had begrepen dat Iplehouse dolls iets breder zijn. Nu overweeg ik een iplehouse msd te gaan kopen en had nu wat vraagjes over waar ik rekening mee moet houden.

- Zijn iplehouse msd veel breder dan gewone msd of kunnen ze ook baggy msd kleding aan
- passen ze normale msd schoenen of zijn is er een select aantal bedrijven waar de schoenen ook van passen. Of is het aan te raden bij iplehouse zelf schoenen te kopen

Voor de mensen die al eens eerder bij iplehouse hebben besteld. Zetten hun vanuit hun eigen verlaagde waardes op de doos?
Image

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 20 May 2011 09:23

de Iplehouse msd is veel breder dan een chubby msd en past dus niet in msd kleding.
vooral de heupen en de dijen zijn heel breed.
de schoenmaat is wel msd, dus dat geeft niet al te veel problemen.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Elaisa
SD16
SD16

Postby Elaisa » 20 May 2011 10:18

Als je de maten voor heupen / borst wilt weten zeg je het maar :)
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 20 May 2011 12:17

Ah mooi dat mijn schoenkeuze groter is dan 5 paar.

Elaisa als je de maten hebt van een jongen heel graag. Dan kan ik kijken of ik patronen kan vergroten. Zo niet dan word het gewoon een simpele broek en shirt mee bestellen voor de maten.
Image

Elaisa
SD16
SD16

Postby Elaisa » 20 May 2011 17:40

ahh helaas ik heb wel een dame maar geen heer sorry :blush:
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 20 May 2011 17:52

Maakt niet uit. Met een paar simple basiskledingstukken kom ik al ver dus dan houd ik gewoon rekening mee dat ik dat ook mee moet bestellen.
Image

Pete
SD
SD

Postby Pete » 20 May 2011 19:27

Ik heb een heer voor je =3 De boosdoener is zijn dikke kont en stevige dijen, en zijn rug is even breed als dat van een gemiddelde SD *gasp*

Heupen: 21 cm
Dij-omtrek: 13,5 cm
Bil-omtrek: 23,5 cm (breedste omtrek)
Borst: 23,5 cm
Rug (schouder tot schouder): 8,5 cm

Als je meer maten wilt geef ik ze graag. Op Den of Angels is een thread met een lijst kleren die ze aanpassen - over het algemeen kunnen ze in strechy, baggy shirts maar broeken zijn erg lastig. Ik heb wel een jassen-patroon maar aan de broek werk ik nog xD Ik zou een SD-patroon zoeken, een simpel dingetje naaien en hem dan afspelden.

Schoenen is inderdaad gewoon MSD.

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 20 May 2011 19:47

Ok super bedankt. En das een handige weet dat ze qua truitjes en jasjes eventueel sd dingen aankunnen.
Image

Pete
SD
SD

Postby Pete » 20 May 2011 20:52

Eventueel. De mouwen zullen wel te lang zijn, maar daar valt een mouw aan te... ja.. xDD

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 20 May 2011 21:25

Lang leven het omdraaien van mouwtjes of een nieuwe zoom erin leggen.

Maar de kans is groot dat ik een paar simpele dingen mee bestel die ik op papier kan leggen voor basispatronen. even kijken wat me geld toelaat.
Image

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”