Ik had al gehoopt dat ze vandaag zou komen dus ik stond uit het raam te turen en ik zag verderop in de straat een verdacht wit busje staan. Toen het busje begon te rijden en stopte bij een paar huizen verderop wist ik het zeker, het was de postbode.
Dus ik begon op en neer te springen, maar hij bleef een minuut of 10 bij 1 huis staan dus ik begon te twijfelen. Maar toen kwam er weer beweging in. Toen hij eenmaal bij mj voor de deur stond was ik al helemaal giddy. De schuifdeur zat aan de andere kant maar ik kon in de reflectie van de ramen aan de overkant zien dat hij een heeeeeel groot pakket er uit haalde.
Toen hij naar mijn deur liep keek hij naar boven, waar ik met een big smile voor het raam stond. Moest ie flink om lachen :B
Okee genoeg gebrabbeld!

Grootste doos ooit en de poes vond em ook erg leuk,

Zooooo veel peanuts (een hele vuilniszak vol). Moest ze meteen weg doen want mn katten hebben de neiging om ze op te vreten D:

Zo'n mooie doos

Op dit punt was ik een beetje geschrokken, want ze was een stuk meer oranje dan ik had gedacht. Gelukkig hangt dit van het licht af en het begint al te wennen.

Alle Junkyspot goodies die ik zowel tussen de peanuts vandaan moest graven als onder de kussens. Erg leuke dingetjes :B

Heel feet, waarvan ik niet wist dat ze er bij zaten, dus yay.

Die handjes, die handddjessss D:

Had haar met faceup gekocht omdat ze zo in stock was. Ik had gehoopt het als basis te kunnen gebruiken maar ze heeft dikke zilveren eyeliner en het is me allemaal te sparkly. Mooi, maar niet mijn ding. Dus die gaat er af zo.

Ik vind het nog een heel karwij om dr te poseren, omdat dr torso alle kanten op floept, maar dat komt vast wel goed :B Desnoods hotglue ertussen.
Ben zo happy