Uiteindelijk werd het toch wit!
Nu maakte iplehouse geen wit meer, dus werd het leekeworld...
Komt wel goed uit, kan ik meteen goedkoop face-up spullen inslaan.
Alleen de eve-cream is geen wit, maar lichtblond X_X
Op dit pruikje is mooi het kleur verschil te zien. Bovenste is pink cocktail, middelste eve cream, en onderste grijs. Grijs vind ik niet mooi voor Sear, en die evecream is zeker geen wit, haar bloesje is wit. En dat zijn belichte company foto's, op owner pics is gewoon duidelijk te zien dat het lichtblond is.
Moet ik nu kwa kleur voor evecream gaan, of dan toch maar peach pink? (pink coctail vink niet rose genoeg)
Het pruikje dat het zal worden is dit, nu vind ik hem wel mooi gestijlt op de SD, maar op de MSD vind ik het er niet uit zien, dat haar dat alle bochten op vliegt op dr rug.
Terwijl ik helemala verliefd ben op hoe mooi hij is gestijlt op die sd.
Maarja, is het een toonbeeld van hoe het gestijlt kan worden, of is het een toonbeeld van zo is die voor MSD's zo is die voor SD's ?
Het liefst hoor ik van iemand die zelf een leekeworld pruikje heeft. ^^;;
Nou ja, dillema dillema weer ^^;; en talka's pruikje is niet in stock dus die kan ik nog niet toevoegen aan me winkelmandje >.>;;;
Ik hoop alleen maar dat zodra talka's pruikje in stock is de andere 3 die ik neem dat ook nog steeds zijn... ze zitte iig nog veilig in me winkelmandje...
Vervolg look Sear...
Moderator: Café Mods
-
Lavender-Traces
- SD16

En de reden dat dit niet in je andere topic vervolgd kon worden is...?
Als iedereen voor elk nieuw dingetje een topic zou openen zou het hier een chaos worden. Volgende keer kun je je beter beperken tot 1 algemeen topic hiervoor. Zet desnoods iets in je titel zodat geïntereseerden het meteen kunnen zien.
Als iedereen voor elk nieuw dingetje een topic zou openen zou het hier een chaos worden. Volgende keer kun je je beter beperken tot 1 algemeen topic hiervoor. Zet desnoods iets in je titel zodat geïntereseerden het meteen kunnen zien.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep
.. and there are some things you can't help but keep
Lavender, laat dat maar even aan de moderators over.En de reden dat dit niet in je andere topic vervolgd kon worden is...?
Ik sluit het oude topic en deze nieuwe mag blijven staan.
Verder neem ik even mee ik het even mee naar achter de schermen wat we er in het vervolg met dit gaan doen. Dit forum gedeelte is net nieuw dus het is nog even uitzoeken wat nu voor iedereen het meest prettige is.
Edit: hmmm het nieuwe forum gedeelte werkt nog niet helemaal naar behoren. Ik kan het oude topic niet sluiten, dus gelieve daar niet meer in te posten, tot dat wel kan.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Leekeworld heat-resisting pruikjes zijn heel gemakkelijk in model te brengen en wat ik zo van de foto's op kan maken, is dat de styling van de 2 pruikjes gewoon anders is, waarschijnlijk om te laten zien wat er mogelijk is met het pruikje.
Zelf heb ik verschillende pruikjes van leeke (wel allemaal met krullen trouwens) en ik vind de heat-resisting pruikjes geweldig, ze zijn zo gemakkelijk weer in model te brengen als een krul niet zo netjes meer zit.
Hier zie je Epona met evecream kleurig pruikje: http://miemster.deviantart.com/gallery/ ... 0#/d1u1ezb
het is idd echt niet wit te noemen, maar ik vind het wel een mooie kleur
Welk pruikje had je op het voor Talka dan, want heb ff gekeken, maar zie niet zo 1-2-3 iets out of stock staan.
Zelf heb ik verschillende pruikjes van leeke (wel allemaal met krullen trouwens) en ik vind de heat-resisting pruikjes geweldig, ze zijn zo gemakkelijk weer in model te brengen als een krul niet zo netjes meer zit.
Hier zie je Epona met evecream kleurig pruikje: http://miemster.deviantart.com/gallery/ ... 0#/d1u1ezb
het is idd echt niet wit te noemen, maar ik vind het wel een mooie kleur
Welk pruikje had je op het voor Talka dan, want heb ff gekeken, maar zie niet zo 1-2-3 iets out of stock staan.
lavender traces, speciaal voor jou. 
Bedankt Marijke ^-^ dat is eerg goed nieuws want ik vind dat pruikje echt het einde!
Nu is 't voor mij alleen de vraag of het niet beter in het roze kan... want die eerste look die ik had uitgekozen lijkt me heel erg wennen omdat het geen wit is :o
Anders zou het look 2 worden, die met dat blonde en roze ogen...
Wat lijkt jullie het mooist voor het pruikje? eve-cream, die roze, of juist blond x_X ben weer helemaal van de kaart xD
Voor talka wou ik deze. In het zwart ^_^
Bedankt Marijke ^-^ dat is eerg goed nieuws want ik vind dat pruikje echt het einde!
Nu is 't voor mij alleen de vraag of het niet beter in het roze kan... want die eerste look die ik had uitgekozen lijkt me heel erg wennen omdat het geen wit is :o
Anders zou het look 2 worden, die met dat blonde en roze ogen...
Wat lijkt jullie het mooist voor het pruikje? eve-cream, die roze, of juist blond x_X ben weer helemaal van de kaart xD
Voor talka wou ik deze. In het zwart ^_^
Helaas niet :( alles staat in oranje letters met sold out, en als ik dan de kleur kies die ik wil en toevoegen aan winkelmandje zegtie dat ze die quantity niet mer in stock hebbe en dat ik me hoeveelheid dus moet verlagen *sob* (terwijl die hoeveelheid maar 1 is) dus ja, kortom, ik moet wachten tot ze die weer in stock hebben voor Talka.
Ah Ik wist niet dat de pruikjes ongestylt kwamen thanks! Dan moet ik dus ook de styling wax kopen die ze bij leeke hebben

Voor t pruikje voor Sear vin'k t nog lastig de kleur kiezen x_x
Edit: AAAh wat super irritant! Nu is me winkelmandje WEER leeg. Volgens mij zodra ik me computer afsluit leegt leekeworld automatish me winkelmandje ofzo arg...
Ah Ik wist niet dat de pruikjes ongestylt kwamen thanks! Dan moet ik dus ook de styling wax kopen die ze bij leeke hebben
Voor t pruikje voor Sear vin'k t nog lastig de kleur kiezen x_x
Edit: AAAh wat super irritant! Nu is me winkelmandje WEER leeg. Volgens mij zodra ik me computer afsluit leegt leekeworld automatish me winkelmandje ofzo arg...