Iplehouse...

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Raichi
SD
SD

Iplehouse...

Postby Raichi » 18 Nov 2011 10:54

Grrr,

eigen schuld dikke bult, ik weet het. Heb het te lang uitgesteld om het pruikje te bestellen wat ik wil, maar sinds eergisteren wist ik dat mijn doll binnen was en gister kwam de postbode al!

Nouja, sinds eergisteren heb ik dus een ongelofelijke drang dat pruikje te kopen, want ik wil het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. En echt elke dag dat ik niet kan bestellen vreet aan me gewoon x_X

Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met iplehouse en die mij wat meer kan vertellen. Kan hier, kan ook over msn, mijn account staat toch op de msn lijst hiero!

Er waren al wat foutjes met de JID pruikjes, bij sommige deden de color chart plaatjes het niet, en bij andere stonden er verkeerde color chart plaaties dan dat er keuze was.

Nu had ik daar dus wat van gezecht bij Q&A, en daar hebbe ze dus ook wel meteen de volgende dag wat aan gedaan. Ze hadden de color charts gerepareerd zegmaar, en de plaatjes die niet in t lijstje stonden weg gehaald.

Maarja, ze hebben niet eens de decency het even te melden dat ze het gefixt hebben in mijn question topic ding. En ze hebben t zekerweten gelezen want dat zie ik aan het aantal hits.

Maargoed, op de japanse site is het pruikje dat ik wil WEL in het milk brown, en op de engelse site niet, waar slaat dat op? Milk brown die stond dus eerst wel in de color chart maar niet in t keuze drop down menutje.

Either way wachten in onzerheid + drang zo snel mogelijk te bestellen = rot-combinatie. Ik wil gewoon bestellen klaar.

Heb al geprobeerd te registreren bij japan, maar alles staat zowat in kanji en daar heb ik met me katakana en hiragana dus niks aan :P dus het daar bestellen is ook niet echt een optie.

Dus als iemand mijn wachten in onzekerheid kan omtoveren in wachten met zekerheid door mij meer te vertellen over hoe iplehouse zijn zaakjes afhandeld ben ik al een stuk gelukkiger! :leave:

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 18 Nov 2011 11:35

als ik jou was zou ik iplehouse gewoon een mailtje sturen met de vraag of het pruikje naar keus, maat en kleur nog beschikbaar is? Dan weet je het meteen en kan je hem bestellen. Ik heb een keer kleding en een pruik bij iplehouse besteld en dat is toen allemaal netjes afgehandeld en aangekomen :)
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 18 Nov 2011 11:37

Belangrijkste is dat ze het gefixt hebben. Jammer dat ze het niet hebben laten weten, maar misschien waren ze het vergeten door drukte of andere zaken.

Als je ziet dat op de japanse site wel de optie staat en bij de engelse niet, laat dan gewoon opnieuw iets achter in de Q&A. Misschien hebben ze dat over het hoofd gezien.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 18 Nov 2011 12:00

Dat heb ik gister al gedaan lavender-traces. :angry:

En prosperpine thanks, een mailtje heb ik nog niet gestuurd nee, misschien dat ze daar wel op antwoorden. 8)

Aaaaah laat maar zitten x_X ze hebben me antwoord gegeven, ik wist gewoon nog niet zo goed hoe die site werkt :P misschien stond het antwoord er gister al!

Newbie foutje newbie foutje :blush: nouja, is begrijpelijk voor iemand die nieuw is in de hobby :blush:

topic kan gesloten worden!

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”