eigen schuld dikke bult, ik weet het. Heb het te lang uitgesteld om het pruikje te bestellen wat ik wil, maar sinds eergisteren wist ik dat mijn doll binnen was en gister kwam de postbode al!
Nouja, sinds eergisteren heb ik dus een ongelofelijke drang dat pruikje te kopen, want ik wil het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. En echt elke dag dat ik niet kan bestellen vreet aan me gewoon x_X
Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met iplehouse en die mij wat meer kan vertellen. Kan hier, kan ook over msn, mijn account staat toch op de msn lijst hiero!
Er waren al wat foutjes met de JID pruikjes, bij sommige deden de color chart plaatjes het niet, en bij andere stonden er verkeerde color chart plaaties dan dat er keuze was.
Nu had ik daar dus wat van gezecht bij Q&A, en daar hebbe ze dus ook wel meteen de volgende dag wat aan gedaan. Ze hadden de color charts gerepareerd zegmaar, en de plaatjes die niet in t lijstje stonden weg gehaald.
Maarja, ze hebben niet eens de decency het even te melden dat ze het gefixt hebben in mijn question topic ding. En ze hebben t zekerweten gelezen want dat zie ik aan het aantal hits.
Maargoed, op de japanse site is het pruikje dat ik wil WEL in het milk brown, en op de engelse site niet, waar slaat dat op? Milk brown die stond dus eerst wel in de color chart maar niet in t keuze drop down menutje.
Either way wachten in onzerheid + drang zo snel mogelijk te bestellen = rot-combinatie. Ik wil gewoon bestellen klaar.
Heb al geprobeerd te registreren bij japan, maar alles staat zowat in kanji en daar heb ik met me katakana en hiragana dus niks aan :P dus het daar bestellen is ook niet echt een optie.
Dus als iemand mijn wachten in onzekerheid kan omtoveren in wachten met zekerheid door mij meer te vertellen over hoe iplehouse zijn zaakjes afhandeld ben ik al een stuk gelukkiger!