Bestaat dat in BJD-grootte?
Ik zou graag mijn Yo-SD en SD een uniform aandoen van de Night Class.
Iemand een idee waar ik het voor een doenbare prijs kan kopen?
Alvast bedankt!
Minaide
Vampire Knight uniform
Moderator: Café Mods
Vampire Knight uniform
Home
Mariko ~ DollZone Ani
Mariko ~ DollZone Ani
-
Lavender-Traces
- SD16

- Amber-kyou
- Moderator

Met de standaard zoekthermen (YO-SD of Tiny en dan Vampire Knight uniform ofzoiets) kan ik in ieder geval niets vinden... En zelfs "Vampire knight doll" levert niets op: Alleen wat foto's van 2 mensen die zelf een jasje hebben gemaakt voor hun pop. Maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat zoiets te koop is: Voor Yo-sd en kleiner is de keus aan kleding vaak al wat beperkter, en aangezien de karakters uit vampire Knight min of meer volwassen zijn, of in ieder geval volwassener dan de meeste yo-sd's eruit zien, denk ik niet dat ze op commerciële basis verkocht worden (dus echt van een bedrijf uit)...
Als je het niet zelf kunt/wilt maken zou ik op zoek gaan naar een naaister... Of proberen een bestaand schooluniform aan te passen! De jasjes zijn erg kenmerkend, maar dat is vooral de tekening erop: Volgens mij kom je al een heel eind als je een standaard schooluniform jasje borduurt volgens het Vampire Knight patroon en een grote rode strik om de hals toevoegt. De rokjes zijn gewoon van die standaard schooluniformrokjes, moet je alleen in de juiste kleur vinden, dat kan geen al te groot probleem zijn, want die bestaan er wel voor Yo-sd... Dus als een naaister te duur is zou ik zeggen: Zoek een schooluniform dat er zoveel mogelijk op lijkt en borduur of verf de lijnen erop! In het geval van de night class zou je het misschien zelfs wel gewoon met watervaste stift kunnen doen ofzoiets.
Als je het niet zelf kunt/wilt maken zou ik op zoek gaan naar een naaister... Of proberen een bestaand schooluniform aan te passen! De jasjes zijn erg kenmerkend, maar dat is vooral de tekening erop: Volgens mij kom je al een heel eind als je een standaard schooluniform jasje borduurt volgens het Vampire Knight patroon en een grote rode strik om de hals toevoegt. De rokjes zijn gewoon van die standaard schooluniformrokjes, moet je alleen in de juiste kleur vinden, dat kan geen al te groot probleem zijn, want die bestaan er wel voor Yo-sd... Dus als een naaister te duur is zou ik zeggen: Zoek een schooluniform dat er zoveel mogelijk op lijkt en borduur of verf de lijnen erop! In het geval van de night class zou je het misschien zelfs wel gewoon met watervaste stift kunnen doen ofzoiets.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
http://www.ebay.com/itm/Vampire-Knight- ... 588503dba2
is de dayclass outfit ^^ maar ze kunnen ook night class maken.
Home: Hi'en (D.o.I Kellan), Onyx en Jade (2x D.o.T H.Ducan), Sheryl (RS Chun), Klan Klang (PW Mori Moth), June (DD Airi), Celeste (Feeple 70 Cali)
Layaway: Vesuvia (SOOM)
Layaway: Vesuvia (SOOM)
Da's voor SD13... Zie niet ergens staan dat ze het ook voor yo-sd maken. Maar je zou ze kunnen mailen natuurlijk.http://www.ebay.com/itm/Vampire-Knight- ... 588503dba2
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”