ik heb voor het eerst een doll gekocht op doa
van iemand uit de usa
dus nog geen ervaring hiermee
wel van te voren gevraagd of het verzekerd kon en of ik een tracking code zou krijgen
vandaag krijg ik bericht dat ze verstuurd is maar dat usps geen tracking code heeft bij first class mail en dat ze wel over 5 tot 10 dagen aan zal komen
ik vind dit niet leuk wat nu weet ik niet waar ze is en hoe het gaat bij de douane
iemand hier ervaring mee
met usps?
usps geen tracking code
Moderator: Café Mods
Ik heb toevallig laatst ook iets gekocht uit amerika en dat word ook verzonden via usps. En ik kreeg wel een track code, en deze word ook verzekerd verzonden.
Dus ze hebben ze daad werkelijk wel.
Ik vind het een beetje raar dat er word gezegd dat er geen code afgegeven word.
Ik kan me goed voorstellen dat dit absoluut niet fijn is.
Dus ze hebben ze daad werkelijk wel.
Ik vind het een beetje raar dat er word gezegd dat er geen code afgegeven word.
Ik kan me goed voorstellen dat dit absoluut niet fijn is.
~Time for tea and Muffins~
USPS heeft verschillende soorten internationale verzendingen.
Priority mail is verzekerd en met trackingscode. First class mail, is een mindere service, en heeft dat dus niet. Of je daar ook verzekering bij kan krijgen weet ik niet.
Mijn pakketjes vanuit amerika (goed, dat waren geen dolls maar originele fantasy kunst) zijn altijd met priority mail verzonden dus met verzekering en trackingscode.
De 5 tot 15 dagen lijkt mij erg kort. MIjn pakketjes van uit amerika duren altijd lager. De douane mag overigens je pakketje trouwens maximaal 4 weken vasthouden.
Priority mail is verzekerd en met trackingscode. First class mail, is een mindere service, en heeft dat dus niet. Of je daar ook verzekering bij kan krijgen weet ik niet.
Mijn pakketjes vanuit amerika (goed, dat waren geen dolls maar originele fantasy kunst) zijn altijd met priority mail verzonden dus met verzekering en trackingscode.
De 5 tot 15 dagen lijkt mij erg kort. MIjn pakketjes van uit amerika duren altijd lager. De douane mag overigens je pakketje trouwens maximaal 4 weken vasthouden.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
-
MagicalYume
- SD16

Ik heb ook een doll van doa overgekocht (ook voor het eerst) en zij verstuurde het ook via USPS. Ik had wel een trackingcode en die werd nauwelijks geupdate.. Ik weet nu dat ze in Nederland is en ergens bij de douane is.... En ik heb uiteindelijk haar nieuwe trackingnummer, naar te bellen. Maar hopelijk komt ze volgende week binnen en dan heb ik 2 weken op de douane moeten wachten. Hopelijk zijn ze bij jou sneller 
-
MagicalYume
- SD16

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”