Oké beetje vreemde titel, maar kan iemand een foto maken van hoe een gehoefde doll (van soom ofzo) in elkaar zit... Met elastiek en s haken etc etc.
Ik ben dus niet geinteresseerd in de buitenkant, maar alleen in de binnenkant.
Thanks!
binnenkant van dollHoeven foto's
Moderator: Café Mods
-
schoenveter
- SD16

Ik heb er wel een maar om goede foto's te maken van de binnenkant moet ik de hoeven weer los halen en dat vind ik best lastig en veel werk en ik kan de foto's ook niet downloaden, daarvoor ben ik afhankelijk van mijn zus.
Ik meende trouwens dat er op DoA een goede tutorial is van het stringen van Beryls hoeven met foto's. Misschien heb je daar iets aan. Ik kan hem alleen niet terug vinden.
Ik meende trouwens dat er op DoA een goede tutorial is van het stringen van Beryls hoeven met foto's. Misschien heb je daar iets aan. Ik kan hem alleen niet terug vinden.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

-
schoenveter
- SD16

Ben te lui om te pmmen xD
Daarom maakte ik er een topic over, hoop minder gedoe.
(lame excuse ik weet)
Edit: Heb wat foto's gezocht van gehoefde bjd's, en ik denk dat ik daardoor al een goede indruk heb gekregen hoe het in elkaar zit.
Dus mocht iemand nog een foto over hebben, graag. Maar als je er echt veel moeite voor moet doen dan hoeft het niet.
(het hoeft ha ha... hoeven... ow sorry ik ben in een lamme bui xD)
Daarom maakte ik er een topic over, hoop minder gedoe.
(lame excuse ik weet)
Edit: Heb wat foto's gezocht van gehoefde bjd's, en ik denk dat ik daardoor al een goede indruk heb gekregen hoe het in elkaar zit.
Dus mocht iemand nog een foto over hebben, graag. Maar als je er echt veel moeite voor moet doen dan hoeft het niet.
(het hoeft ha ha... hoeven... ow sorry ik ben in een lamme bui xD)