ik ben al sinds een maand bezig met mijn eigen doll...nouja...stukjes haha. ze is nog helemaal niet ver. ik heb het erg druk en kan alleen tussen het werk/klusjes/afspraken door aan haar werken. maar..ik had gewoon het gevoel de droom na te jagen van (bijna) iedere BJD liefhebben: zelf een BJD maken

het begon met een simpel tekeningetje die ik bij Joost gemaakt had (terwijl hij bezig was met zijn games workshop figuren
nu heb ik verder nooit echt opgezocht hoe je een eigen BJD kon maken, of tutorials gezien..maar ik dacht..weetje...ik begin gewoon (meestal werkt dat ook het beste bij mij).
so I did. boetseerklei om wat rietjes gefrutseld en gladgeschuurd. dat heb ik goed laten indrogen. daarna heb ik de rietjes eruit gehaald (ging best makkelijk) en ben ik het gaan schuren..en voila, er kwam zowaar een belly en een chest part tevoorschijn. I was like whoooot

maar tevreden is een perfectionist natuurlijk nooit. de schouders waren te plat, de borsten waren te onnatuurlijk, en haar schouders te breed. eigenlijk vond ik haar complete chest piece te groot. dus...daar kwam de dremel tevoorschijn. nadat ik dacht van: volgens mij klopt dit wel, had ik haar voor de lol alvast gestringt om te kijken hoe ze uit zou vallen. en naar verbazing ging dat eigenlijk wel erg goed. ze vielen mooi in elkaar enzo, dus dat vond ik wel een verassing
alleen die chest...I had to figure something out with it want er was iets mee..ik wist niet wat...maar iets waardoor ik het gewoon lelijk vond.

duuuuuuuuus hier is mijn oplossing daarvoor
dit was het tot nu toe...to be continued people!!