Ik vond zelf het gezicht ook geschikter voor een jongetje, en besloot er de menselijke variant van mijn My Little Pony OC, Jack O'Lantern, van te maken.
Aangezien ik druk bezig was met andere knutselwerken, bleef Jack (toen nog Jaqueline) maar liggen... Maar nu ben ik er eindelijk mee aan de slag gegaan.
Ziehier het proces!
De pony: (deviantart)
De menselijke variant: (ook Deviantart)
Start!
Uitgangspunt: één kale Hujoo Yomi.

Natuurlijk moet Jaqueline eerst Jack worden...

Tussenstadium: Wookie.

Nog meer modding...

En extra onderdelen...

En een face-up uiteraard (plus nog meer modding)...

Ogen zijn doorschijnend en kunnen van achteren uitgelicht worden voor het "night vision" effect:

Ennnn als alles dan eindelijk op z'n plek zit: eindresultaat! Zeg eens dag tegen de kleine batponyboy...

Kennismaking tussen nieuwe broer en zus:

Ik hoop dat ze het goed met elkaar kunnen vinden...
Opsomming werkzaamheden:
Gietnaadjes weggewerkt, nieuw schouderstuk gemaakt (oude zat een barst in en miste een stuk uit, viel niet goed te repareren), borsten weggeschuurd, mannelijk aanhangsel gemaakt, bevestigd en geblushed, magneten bevestigd in headcap en onderrug, mensenoren verwijderd, vleugelgewrichten uitgehold in rug en haak voor elastiek bevestigd aan de binnenkant, vleugels, pony-oren, hoorns, tandje, staart én ogen gemaakt.
Niet door mij gemaakt: De pop (duh), pruik + los lapje voor de staart, overall (overall wel aangepast: hij was te groot).