ik heb een tijd geleden een minifee natural skin active line lichaam gekocht.
en na enig gedoe heb ik het lichaam gisteren ontvangen.
het lichaam werd door de verkoopster als nieuw verkocht maar ik heb mijn ernstige twijfels daar over.
ik ben tegen wat problemen aangelopen.
lijst van problemen:
in 1 van haar handjes laat het magneetje los,die valt er elke keer uit.
er zitten 2 vlekjes bij haar kont.
er zit een vreemde soort lijmachtige residu bij haar linkerbil.
en haar voetjes die vallen er elke keer af als ik probeer haar schoenen aan te doen,de voetjes zitten "vast'' met hetzelfde magneet systeem.
ook zonder schoentjes aan vallen de voetjes vaak eraf ik heb het nu voor elkaar gekregen dat ze blijven zitten door haar een paar laarsjes aan te doen die wel stevig blijven zitten.
het lichaam is erg stijf het kost me moeite om haar te laten zitten.
mijn vraag is ten eerste hoe kan ik het hand/voet magneet probleem oplossen?
en wat te doen i.v.m. de verkoopster?
bij de advertentie stond echt nieuw en niet gebruikt.
ze had ook een mnf chloe te koop staan en die is ook verkocht is er hier iemand die deze doll van haar heeft gekocht? zoja in welke staat was deze doll? de communicatie met deze verkoopster was in het begin goed maar vrij snel daarna heel slecht.
ze beweerde dat haar oma op sterven lag en dat ze dus in België zat en niet wist wanneer ze thuis zou zijn.
ik heb daar natuurlijk begrip voor getoond want zoiets plan je natuurlijk niet.
wel halverwege de wachttijd had ze een bod gedaan op marktplaats wat ik vreemd vond omdat ze bezig was met het leegruimen van haar oma's huis.
ze had blijkbaar wel tijd om dat te doen maar geen tijd om mijn mailtjes te beantwoorden.
ze heeft ook mijn mnf lichaam in een schoenendoos die veel te klein was voor het lichaam ''gepropt'' en zo naar mij verstuurd.
ik heb 180,- betaald voor wat ik dacht een nieuw mnf lichaam en dat heb ik naar mijn mening niet gekregen.
ik moet van een klein budget rond komen dus op zijn zachts gezegd ben ik hier niet blij mee enige advies over hoe ik deze verkoopster moet aanpakken zou heel erg welkom zijn.
op marktplaats staat ze onder de naam Rdv bekend.
(correctie van de naam van het lichaam sorry
okee dit topic kan dicht voor meer info over rdv verwijs ik na de oplichter kijk uit topic.