Yue en ik hebben een klein probleempje. Sinds haar aankomst hier ongeveer een week geleden is ze vleugel-lam. Yue is een Soom Faery Legend Asis, met magnetische vleugels. Er zitten in totaal 4 magneten op het totaalpakket. 2 op de vleugels en 2 in de rug van de doll.
Ik heb haar gekocht via Den of Angels. De vorige eigenaar heeft haar in januari 2013 gekocht en er niets mee gedaan. Ze vond de doll te delicaat een heeft haar altijd in de verpakking laten zitten. Ze heeft de doll dus nog nooit helemaal in elkaar gehad. Yue is door Soom in elkaar gezet, dus de magneten zijn er door Soom medewerkers ingezet.
Dan nu ons probleem:
1 van de magneten (vleugels of body) zit verkeerd om. Hierdoor stoten de magneten elkaar af en kan de vleugel niet vast zitten.
De vorige eigenaar heeft naar Soom gemaild, maar omdat de doll in januari besteld is, konden ze er niets meer aan doen. Ik hoorde van Tamara dat er zoiets bestaat als lijm-remover.
Wat is een goede lijm-remover die de doll of de vleugels niet aantast? Of weet iemand een andere optie hoe ik de magneten eruit kan krijgen?
Even wat foto's ter verduidelijking:

Het gaat hier om het omcirkelde vleugel-gat. Zoals te zien is, dit de magneet hier goed vast en zitten er lijmresten. Op de rug van de doll zit ook een klein lijmvlekje, maar dit is bijna niet te zien.

De magneet in de vleugel zit er erg diep in.
Wie oh wie kan mij helpen?
Groetjes,
Hananya.