Sneeuwpret

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16

Sneeuwpret

Postby serid13 » 06 Feb 2013 11:02

Beetje laat, deze zijn nog van eind januari, maar wilde ze wel nog plaatsen, wellicht komt er nog n nieuwe shoot, kwam er vanochtend achter dat er weer verse sneeuw ligt!
Maargoed, paar foto's bij deze. Btw, Lana had geen zin om op de foto te gaan, dus die heb de camera gebruikt,, Commentaar dus ook van Lana.

Celestia, geheel gekleed voor de sneeuw! (Wintersetje bestaande uit sjaal, mutsje en wantjes, gemaakt door Lif) "Ze was zeker bang t koud te zullen krijgen!!" *grijnst*
Image

Een meidenmomentje. "Lekker knus, dames?"
Image

"Is hij geen geweldige vader?!!" *grijnst spottend* "Celes moest blozen joh!!" *uberlol*
Image

Samen in de sneeuw... "Zijn ze niet het perfecte kleine gezinnetje??" *rolt met dr ogen*
Image

En Celes verloor dr waardigheid.. "Goh, wie is er nou t kleine kind? Mevrouw moest en zou een sneeuwengel maken!" *lacht spottend*
Image

Celes: 'Ghehee!!!' "Celes die sneeuw van dr handschoen snoept,, en ik moest van dr toevoegen dat ze ubertrots is op dr sneeuwengel!"
Image

Knus tezamen,, "Plots is Celes weer de kalmte zelve,, wie ze daarmee voor de gek wil houden? Voor mij hoeft ze t niet te proberen!" *lol*
Image

~Zoals te merken uit de commentaren, is Lana een heerlijke dwars kind, met een zeer uitgesproken eigen mening. Zoals sommigen weten is dr bijnaam Troubles, en dat is niet zonder reden. Ze is mn eerste char ooit, maar heb nog steeds niet het juiste doll-lichaam voor dr, ben ik atm mee bezig. In de RPG's heb ik mogen leren dat ze qua lengte een nogal kleine, tengere jongedame is, die echter niet onderschat mag worden. Hierdoor echter, kon Celes dr lichaam nooit die van Lana zijn omdat Celes een stuk langer is. Dus bij deze, dat Celes er wel is, en met dr charmes Raiquen al helemaal ingepalmt heeft. Levensverhalen volgen hopelijk snel. (En Lana hopelijk ook!)~

Raiquen is een Angell-Studio Van (71,5cm) Old Solid Suntan
Celestia is een Angell-Studio Carina (62cm) Old Solid White
Solara Rose is een Angell-Studio Yuna (26cm) Translucent Butter
Promessa is een LatiDoll Green Special Teru (30cm) Tanned Skin

Vervolg: http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 624#184624

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 06 Feb 2013 12:21

leke foto's vooral van de "dame" die weer even kind is :)
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 06 Feb 2013 12:22

Dankje!
Lana was lekker sarcastisch, met dr commentaar, maar Celes had t toch echt wel naar dr zin!
Ben zelf ook wel tevreden over de turn-out.

Return to “Photo Stories”