Ogen modden

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Raichi
SD
SD

Ogen modden

Postby Raichi » 02 Aug 2012 12:43

Ik heb een doll op het oog die ik zekerweten dit jaar niet aanschaf, maar ooit in de toekomst wel.

Maar ik vind de oogjes te klein dus wil ik die groter modden als ik hem in de toekomst koop. Dus ja ik wil alvast wat advies inslaan over hoe en wat, liever mod ik alleen de onderkant want als je de bovenkant doet hebben ze meteen geen oogleden meer.

Ook wil ik Sieko's oogjes een beetje netjes gaan afwerken want die zijn nogal slordig gemod door de eerste eigenaar, dus ook daarover is advies zeer op prijs gesteld want ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen!

Alvast bedankt :)
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 02 Aug 2012 13:54

Als je alleen de onderkant van de oogjes mod, dan gaat het er ook een beetje apart uitzien, dan krijg je van die hangoogjes.

Wat ik eerst zou doen is een foto maken van het hoofdje en daarop tekenen hoe je de oogjes wil hebben, dan heb je vast een idee van wat je weg wil gaan halen.

Veel mensen die modden halen dan eerst gewoon het resin weg dat wegmoet, en maken er dan met een dremel en schuurpapier een ooglid in.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”