Ik heb vorige week mijn nieuwe dollie besteld, te samen met twee pruikjes, maar nu keek ik vanmorgen bij de order status en staat er: Delivery confirmed ....0.0..... Nu heb ik nog nooit iets zelf besteld, maar het adres had ik door gesproken met iemand die wel vaker dit had gedaan.... dus ik neem aan dat het goed is. En en en... maakt leekeworld toevallig soms fouten in de status updates? Want ze kan toch onmogelijk al op schip zitten? Verder heb ik namelijk ook niets ontvangen enz.
Wat denken jullie?
Edit: Ik paniekte te vroeg, ze had een tracking op de site, en zit nu dus al op het vliegtuig 0.0 ....
Order delivery confirmed?
Moderator: Café Mods
Order delivery confirmed?
At home: Alice (LTF Bisou) Amy (MNF Miyu)
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Leekeworld is met kleine orders soms snel. Het wisselt nog weleens.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
het kan best gebeuren dat een doll in een week klaar was
mijn eerste doll was na twee dagen verzonden en die was ook made to order
waarschijnlijk hadden ze gewoon een mold vrij en tijd om hem gelijk te maken, en als de dingen dan voor de rest ook gewoon goed gaan dan kunnen ze binnen een week wel een doll afhebben
je hoeft je echt geen zorgen te maken, straks is er niets aan de hand en heb je jezelf voor niets zitten opeten
volgens mij zijn de leeke dolls ook niet zo populair als die van andere merken, dus nog meer kans dat je sneller aan de beurt bent
of iemand anders had toevallig een bestelling geannuleerd, of ze hadden er een paar gecast op voorraad
dat het meestal langer duurt is omdat er dingen fout kunnen gaan, er zijn een bepaald aantal molds, mensen hebben het druk, ect, ect
dus als het snel is is dat gewoon geluk hebben
mijn eerste doll was na twee dagen verzonden en die was ook made to order
waarschijnlijk hadden ze gewoon een mold vrij en tijd om hem gelijk te maken, en als de dingen dan voor de rest ook gewoon goed gaan dan kunnen ze binnen een week wel een doll afhebben
je hoeft je echt geen zorgen te maken, straks is er niets aan de hand en heb je jezelf voor niets zitten opeten
volgens mij zijn de leeke dolls ook niet zo populair als die van andere merken, dus nog meer kans dat je sneller aan de beurt bent
of iemand anders had toevallig een bestelling geannuleerd, of ze hadden er een paar gecast op voorraad
dat het meestal langer duurt is omdat er dingen fout kunnen gaan, er zijn een bepaald aantal molds, mensen hebben het druk, ect, ect
dus als het snel is is dat gewoon geluk hebben
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”