Ik heb even mijn post gerecycled. (Hopelijk is dat niet erg...)
Want ik had weer ongeveer eenzelfde vraag.
Ik wil mohair op band halen voor mijn puki (die ooit op een dag wel eens zal komen:P)
Maar nu vragen ze me of ik het wil via
register post 4 dollar
of ems post 21.90 dollar
Wat kan ik het beste doen?
register post of ems post
Moderator: Café Mods
-
schoenveter
- SD16

register post of ems post
Last edited by schoenveter on 28 May 2008 12:37, edited 1 time in total.
-
AntennaGirl
- Hound

Select a method staat volgens mij voor het bedrijf wat je bestelling vervoert. ik ken uit het lijstje alleen UPS goed, maar het is natuurlijk jou keuze, voor meer info zijn hier de sites:
UPS
USPS
FedEx
En bij zone is de eerste dat je het gewoon komt ophalen, dat kun je dus niet kiezen... De andere twee opties... ik heb geen idee!
UPS
USPS
FedEx
En bij zone is de eerste dat je het gewoon komt ophalen, dat kun je dus niet kiezen... De andere twee opties... ik heb geen idee!
Luca|Mayu|Zes|Nadi|Dandelion
~ChibiKitsuneAntennaGirl- What on earth? XD There's a tiny dildo in your dolls head.
-
schoenveter
- SD16

-
AntennaGirl
- Hound

-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Ik heb van de week ergens op ebay een bestelling gedaan en dan had ik ook die keuze tussen registered mail en EMS. Maar ik had dan dat ik voor 1 dollar extra mijn registered mail kon verzekeren. Het verschil was dan tussen EMS en registered mail de prijs, en dat je bij de registered mail niet kunt tracken.
Dus je zou kunnen vragen of de verkoper de registered mail kan doen met extra verzekering.
Dus je zou kunnen vragen of de verkoper de registered mail kan doen met extra verzekering.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”