SD size brillen?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Raou
MSD
MSD

SD size brillen?

Postby Raou » 01 Mar 2010 00:26

Voor een soon-to-be-incoming doll ben ik op zoek naar een SD size bril, weet iemand waar je die binnen Nederland/Belgie kan vinden? Ik vind het niet zo'n probleem om uit het buitenland te bestellen maar om nu alleen voor een brilletje die verzendkosten te betalen zie ik ook niet zitten, dus vandaar dat ik eerst maar eens rondvraag of iemand ergens weet waar je een leuke bril kunt vinden.

Alvast bedankt :3
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 01 Mar 2010 09:05

Think Pink! heeft wel wat brilletjes in de winkel, maar omdat de maten nogal verschillen is het noodzxakelijk om ze bij een doll te passen.

Vandaar dat deze niet in de webshop staan.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 01 Mar 2010 15:21

Mijn moeder heeft wel een zonnebril te koop eventueel. Maar je zoekt zeker een gewone bril?

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 01 Mar 2010 18:40

@BlackDragon: ah bedankt! Dan moet ik denk ik maar eens langs in Nijmegen als de doll er is ^_^ Sowieso heeft ie een aparte maat(9-10 inch hoofd met 12 mm ogen)dus het is wel handig om eerst te kunnen passen

@Amaris: Jah ik zoek idd een gewone bril, maar toch bedankt!

Meer tips altijd welkom <3 Ik wil een hele brillencollectie voor 'm en het is altijd fijn als je niet uit Timboektoe hoeft te bestellen voor iets kleins als een brilletje XD
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Xweetke
SD
SD

Postby Xweetke » 01 Mar 2010 18:56

oeh goeie vraag Raou!
Ik vroeg me ook al af waar ik ze kon krijgen x3
Misschien kan ik ooit eens in de zomervakantie naar Nijmegen gaan.

Raou bedankt voor het vragen en Ameris en Blackdragon voor het beantwoorden van de vraag :P
Life's a bitch... so get used to it!

Waiting for: /
Dreaming of: /
At Home: Kay - [Bjd Raphael Buddy Doll]

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 02 Mar 2010 14:31

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”