Hallo!
Ik heb al langer dan een maand geleden Qian van angel of dream besteld en helaas duurt de levering langer dan ik had verwacht.
Nu ben ik eens rond gaan kijken op het message board op hun site en ik zie vele verhalen van ontevreden klanten. Die verkeerde hoofden of lichamen hebben gekregen, face ups die erg lelijk zijn en poppen die een lelijke afwerking hebben. Als ik dit eerder had gelezen had ik waarschijnlijk niet een pop bij hun besteld maar ik heb me laten verleiden door de lagere prijzen. Ik heb eigenlijk nu zoiets van; ik geef liever geld uit aan een betere pop dan dat ik straks een pop heb van slechte kwaliteit.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met angel of dream? Is het mogelijk, als ik niet tevreden ben om de pop terug te sturen en hoe zit het dan met de douane belasting, moet ik dat dan sowieso betalen?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes, Annelies
ervaringen met angel of dream?
Moderator: Café Mods
-
SparksFall
- Tiny

Ik heb geen ervaring met Angel of Dream, maar daarom reageer ik ook even op je andere vragen.
Het is voor zover ik weet bij geen enkel bedrijf mogelijk om een pop terug te sturen omdat hij niet bevalt. Het is alleen mogelijk als je dus verkeerde onderdelen hebt gekregen of onderdelen met schade.
Ik meen dat als je een pop ontvangt en er inklaringskosten over betaalt en later erachter komt dat je de pop moet terugsturen vanwege schade, dat die inklaringskosten voor jouw rekening nog steeds zijn. Net zoals de eventuele nieuwe inklaringskosten als je een nieuwe weer terug krijgt. Maar dat weet ik niet zeker, ik heb daar gelukkig nog geen ervaring mee gehad.
Overigens is het niet per se zo dat een bedrijf slecht is alleen omdat er op hun messageboard mensen berichten posten dat ze slecht werk afleveren. Een tijd terug kwam ik bij Luts ook allemaal van zulke berichten tegen, terwijl ik meerdere popjes van Luts heb en eigenlijk geen problemen met hen heb gehad.
Sowieso hoor je vaak niks van tevreden klanten op zo'n forum of messageboard.
Sowieso heeft elk bedrijf min of meer wel vertraging tijdens de feestdagen. Helaas is daar niks aan te doen.
En een maand (of iets langer) vind ik persoonlijk nog wel meevallen voor een bedrijf omdat veel bedrijven min of meer een maand nodig hebben.
Het is voor zover ik weet bij geen enkel bedrijf mogelijk om een pop terug te sturen omdat hij niet bevalt. Het is alleen mogelijk als je dus verkeerde onderdelen hebt gekregen of onderdelen met schade.
Ik meen dat als je een pop ontvangt en er inklaringskosten over betaalt en later erachter komt dat je de pop moet terugsturen vanwege schade, dat die inklaringskosten voor jouw rekening nog steeds zijn. Net zoals de eventuele nieuwe inklaringskosten als je een nieuwe weer terug krijgt. Maar dat weet ik niet zeker, ik heb daar gelukkig nog geen ervaring mee gehad.
Overigens is het niet per se zo dat een bedrijf slecht is alleen omdat er op hun messageboard mensen berichten posten dat ze slecht werk afleveren. Een tijd terug kwam ik bij Luts ook allemaal van zulke berichten tegen, terwijl ik meerdere popjes van Luts heb en eigenlijk geen problemen met hen heb gehad.
Sowieso hoor je vaak niks van tevreden klanten op zo'n forum of messageboard.
Sowieso heeft elk bedrijf min of meer wel vertraging tijdens de feestdagen. Helaas is daar niks aan te doen.
En een maand (of iets langer) vind ik persoonlijk nog wel meevallen voor een bedrijf omdat veel bedrijven min of meer een maand nodig hebben.
Angel of dream
Heey
Ik kan er niet bijzonder veel over zeggen, omdat ik nog maar kort met bjd's bezig ben.
Toch wil ik even kwijt dat Nicodemus mij tot nu toe zeer goed bevalt en hij is een MSD Angel of Dream Chi.
Ik vind hem net zo geweldig als mijn Peak's Woods Nadeshiko, die toch wat duurder was.
(Hopelijk worden ze nog mooier met een face-up.
)
Je hebt haar vast niet zomaar gekozen, zij moet je hebben aangesproken
en ik denkt dat dat ook meetelt.
Ik ga vooral af op het gezicht en die zijn beide prachtig.
Ik heb ze bij ThinkPink gekocht, dus over de verzending kan ik je niets vertellen.
Qua poseerbaarheid ben ik met beide erg tevreden, dus ik hoop dat ze snel
aankomt en dat je blij zal zijn met je keuze.
Ik kan er niet bijzonder veel over zeggen, omdat ik nog maar kort met bjd's bezig ben.
Toch wil ik even kwijt dat Nicodemus mij tot nu toe zeer goed bevalt en hij is een MSD Angel of Dream Chi.
Ik vind hem net zo geweldig als mijn Peak's Woods Nadeshiko, die toch wat duurder was.
(Hopelijk worden ze nog mooier met een face-up.
Je hebt haar vast niet zomaar gekozen, zij moet je hebben aangesproken
en ik denkt dat dat ook meetelt.
Ik ga vooral af op het gezicht en die zijn beide prachtig.
Ik heb ze bij ThinkPink gekocht, dus over de verzending kan ik je niets vertellen.
Qua poseerbaarheid ben ik met beide erg tevreden, dus ik hoop dat ze snel
aankomt en dat je blij zal zijn met je keuze.
Allereerst snap ik niet waarom je hebt laten overhalen door een lage prijs
Als een doll al voor 10 euro te koop staat en daar naast eentje van 700 euro en die is mooier met betere kwaliteit zal ik nooit voor die van 10 euro gaan.
Het is zonde van je geld als je van te voren al weet of na uiteindelijk wat onderzoek over het bedrijf en wat reacties van eigenaars gelezen te hebben toch je doll niet meer wil. Je betaald er wel minder voor maar dat geld ben je dan echt kwijt als je er geen band mee hebt.
Verder kan ik over de kwaliteit zeggen dat ik ze erg mooi vind kwa skin kleur en detais. Voor het poseren kan ik je weinig vertellen dat is voor iedere doll verschillend. Vind je de face up van slechte kwaliteit wat je soms ook al hebt bij dolls van 600 euro kun je dat er altijd afhalen en er iets anders van maken.
De levertijd van de meeste company's zit rond de 40 a 50 werkdagen dus exclusief de weekenden. Dan komt een beetje neer op ander halve maandwat je zeker moet wachten bij de meeste.
Het is zonde van je geld als je van te voren al weet of na uiteindelijk wat onderzoek over het bedrijf en wat reacties van eigenaars gelezen te hebben toch je doll niet meer wil. Je betaald er wel minder voor maar dat geld ben je dan echt kwijt als je er geen band mee hebt.
Verder kan ik over de kwaliteit zeggen dat ik ze erg mooi vind kwa skin kleur en detais. Voor het poseren kan ik je weinig vertellen dat is voor iedere doll verschillend. Vind je de face up van slechte kwaliteit wat je soms ook al hebt bij dolls van 600 euro kun je dat er altijd afhalen en er iets anders van maken.
De levertijd van de meeste company's zit rond de 40 a 50 werkdagen dus exclusief de weekenden. Dan komt een beetje neer op ander halve maandwat je zeker moet wachten bij de meeste.
Ik heb in juli 2008 een MSD body gekocht rechtstreeks bij AOD, verzending duurde 1 maand. Ik heb euro 35 douanekosten betaald over de body met een waarde van 80 euro XD. 1 maand wachttijd is ongeveer wel de kortste wachttijd voor een doll, alles is handwerk en word op bestelling voor jou speciaal gemaakt, ruilen kan bij geen enkel bjd bedrijf.
Carpe Diem
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”