Okee, ik heb vandaag firefox geinstalleerd, omdat ik niet meer op een van mn fora kon komen met mn oude IE. Had nieuwste IE gedownload maar kan die niet uitstaan, dus besloot op firefox over te gaan.
En nu kan ik in firefox dus niet meer op BJDcafe inloggen... Zit nu in mn IE, maar wil graag dat het ook in firefox werkt.
Ik kan mn gegevens wel duizend keer invoeren, maar ik kom steeds terug op het inlog scherm.
Weet iemand hoe dit komt?
Firefox faal?
Moderator: Café Mods
- Amber-kyou
- Moderator

Bij mij heeft het inlog linkje ook nooit gewerkt. kreeg hetzelfde als Snow. (geen idee wat voor een programma zooi mijn pc heeft) Maar wat bij mij werkt is op een van de subfora/ topics klikken dan komt er ook een inlog schermpje en dan werkt het wel. Hoop dat je er wat aan hebt.
Think about today, because tomorrow is to far away and yesterday has past away.

@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)

@Home: Amarantha (Resinsoul Dan)
heb je geprobeerd het wachtwoord e.d. op te slaan?
bij firefox komt er als het goed is automatisch een balkje die vraagt of je wachtwoord e.d. wilt opslaan voor toekomstig gebruik de eerste keer als je probeerd in te loggen
en ik neem aan dat je gaat via het inlog schermpje, en niet via de functie onderaan het forum? want die tweede werkt bij mij ook niet
bij firefox komt er als het goed is automatisch een balkje die vraagt of je wachtwoord e.d. wilt opslaan voor toekomstig gebruik de eerste keer als je probeerd in te loggen
en ik neem aan dat je gaat via het inlog schermpje, en niet via de functie onderaan het forum? want die tweede werkt bij mij ook niet
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”