Ik heb foto`s gemaakt. Ik dacht dat het nieuwe lijf kleiner is, maar dat is dus niet zo. Het oogt alleen kleiner maar is even lang (44 cm) als de eerste versie van de B45-009 (Jake´s lijf). Alleen de nieuwste versie van het brede heupen lijf is langer: 46 cm.
De kleuren zijn iets vertekend. Alle 3 lijven zijn yellow skin, de Jake is de oudste (2012) - hij heeft nooit veel roze gehad in zijn geel en gaat nu richting tan - maar door de donker bruine tafel lijkt hij heel erg geel. Daardoor lijkt Brans lijf (met de Viscount Woods hoofd) een nps - maar dat is dus de huidige geel: gewoon een mooie iets donkerder normal skin. En dan is er de huidige versie van de b45-009 lijf met de thighjoints - Carter - en hij is dezelfde kleur als Bran, maar lijkt anders?
Ik heb detail foto´s gemaakt van de handen en heupen - om te laten zien dat ze bij alle 3 lijven anders zijn. Het nieuwe 009 lijf is niet zo breed in de heupen als de eerste - de bovenbenen zijn ook rechter aan de buitenkant. Verder is de penis meer gedetailleerd bij het nieuwe 009 lijf.
De handen van alle 3 lijven leken gelijk, maar dat is niet zo. Voor het nieuwe lijf zijn ze meer gedetailleerd. En voor de handen die ik bij had besteld voor Jake (zelfde order tijd als Bran) kreeg ik dus dezelfde handen als beide 009 lijven.
Wat betreft het poseren van de benen - Bran is schopperig! - Dat doet Carter het minst. Ik denk dat ik zijn elastiek wat losser moet maken of hem moet sueden?