Puppit Productions Firefox: W.I.P
Moderator: Café Mods
Link geplaatst bij de eerdere kerstkaart (?) naar Deviantart, waar alle info te vinden is.
@Valinda - Ik was van plan er na 12 uur 's middags mee op te houden, maar het netjes in het Engels vertalen van de verkoopovereenkomst bleek nogal een karwei te zijn...
Ik ben er nu eindelijk mee klaar, dus nu kan kerst beginnen :P
@Valinda - Ik was van plan er na 12 uur 's middags mee op te houden, maar het netjes in het Engels vertalen van de verkoopovereenkomst bleek nogal een karwei te zijn...
Ik ben er nu eindelijk mee klaar, dus nu kan kerst beginnen :P
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Zo dan, na een kleine pauze (die ook wel hard nodig was), ben ik weer bezig!
Ik heb de lokken achterop de headcap van het vossenkopje aangepast. Did was één van de gebieden die nog gepland stonden als "mogelijk wijziging nodig".
De eerdere versie had een heleboel kleine uitstekende haartjes die vrijwel zeker problemen met gieten op zouden leveren. Ze bleven ook hangen in eventuele pruikjes, en waren erg kwetsbaar.
Ik heb de halve headcap opnieuw bedekt in polymeerklei (fimo), de originele lijnen gevolgd en de lokken dikker en gladder gemaakt. Ze passen nu ook beter bij de rest van de kop dan eerst.
Tevens mijn handtekening toegevoegd (het mensenhoofdje had deze al, maar de vossenkop nog niet).

Ennn special thanks to Little Lost Pixie, die als eerste een bestelling heeft geplaatst, van het vossenkopje
Ik hoop dat je tevreden bent met hoe het er nu uitziet, ik ga vanmiddag bezig met de eerste helft van de mal van de vossenkop. Wish me luck...
Ik heb de lokken achterop de headcap van het vossenkopje aangepast. Did was één van de gebieden die nog gepland stonden als "mogelijk wijziging nodig".
De eerdere versie had een heleboel kleine uitstekende haartjes die vrijwel zeker problemen met gieten op zouden leveren. Ze bleven ook hangen in eventuele pruikjes, en waren erg kwetsbaar.
Ik heb de halve headcap opnieuw bedekt in polymeerklei (fimo), de originele lijnen gevolgd en de lokken dikker en gladder gemaakt. Ze passen nu ook beter bij de rest van de kop dan eerst.
Tevens mijn handtekening toegevoegd (het mensenhoofdje had deze al, maar de vossenkop nog niet).

Ennn special thanks to Little Lost Pixie, die als eerste een bestelling heeft geplaatst, van het vossenkopje
Ik hoop dat je tevreden bent met hoe het er nu uitziet, ik ga vanmiddag bezig met de eerste helft van de mal van de vossenkop. Wish me luck...
Last edited by Puppit on 15 Jan 2014 12:48, edited 1 time in total.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
-
Little Lost Pixie
- SD

Ze is echt prachtig! Ik kan bijna niet wachten
En gaaf dat ik de eerste ben zeg, dat had ik niet verwacht met zo'n mooie doll.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
Ik vind het vossenkapje heel mooi een gedetailleerd! Die vacht, die tandjes, het neusje... Heel benieuwd hoe ze uit de mal gaat komen!
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
Het vossenkopje vind ik echt prachtig. Als ik heel eerlijk ben spreekt het menselijke hoofd mij niet zo aan, maar de vossenkop des te meer. Absoluut fantastisch! Ik kan niet wachten om de foto's te zien van de mensen die haar besteld hebben 
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)
Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)
-
Dream-Baby
- SD13

...Huh? Bedoel je die kleurenschatting? Daar staan nog helemaal geen wenkbrauwen of wat ook op...@sdrassa, dat had ik ook in het begin, maar je moet de foto zoeken met de face-up. dan zie je waarom. op die foto klopt het geheel gewoon.
Voor mij werkt het helaas niet, maar gelukkig is smaak altijd persoonlijk. En Puppit heeft hier fantastisch werk geleverd. Ze mag met recht trots zijn op d'r werk!Die had ik me derbij bedacht, bedenk ik me net.![]()
Maar toch, stel het je maar eens voor. Het werkt.
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)