Ik heb mijzelf verteld dat alle waar naar zijn geld is, en bovendien was ik gewaarschuwd voor ongelijkmatigheid bij donkere kleuren resin. En er waren inderdaad wel wat problemen met deze pop. De kleur is duidelijk lichter op de schouders. De poseerbaarheid was heel slecht, de pop was te los gestringd en de enkels waren onstabiel, zodat hij niet kon staan.
Een echt ontwerpprobleem bij deze pop zijn de handen en onderarmen. de "ball" boven op de handen is ovaal in doorsnede, en het gat in de onderarm is eveneens ovaal, en daarom hebben de handen maar twee standen: 0 graden en 180 graden.
Dus, werk aan de winkel!
Het probleem met de handen heb ik als volgt opgelost:

Ik heb de hand balls geschuurd tot de rondom rond zijn, en de "socket"zo ver mogelijk rond uitgedremeld, en opgevuld met Apoxie Sculpt. En violà! Probleem verholpen.

Daarna heb ik een stukje donker bruin leer gebruikt om de gewrichten te sueden, en het elastiek stevig aangetrokken. Hij kan mooi staan nu.

En omdat ik me op tweede kerstdag verveelde ben ik aan de slag gegaan met een aquarelpotlood en een beetje acrylverf.

Tot zo ver!