hoi ik heb een order bij tata geplaatst en geklikt op pay with paypal immediatly.
het bedrag is ookal van mijn paypal af.
hoelang duurt het voor zij het hebben ontvangen?
want er staat bij betaling unpaid.
duurt dit een dag of wat?
alvast bedankt
vraagje over tata paradise
Moderator: Café Mods
vraagje over tata paradise
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Ze zouden het volgens mij toch binnen enkele minuten moeten hebben. Ik heb altijd gehad met als ik met paypal betaal dat het enkele minuten dat ik melding krijg dat het betaald is.
Heb zelf geen ervaring met tata paradise. Maar als het langer als een dag duurt zou ik toch een mailtje sturen. Want lijkt me niet dat het zo lang duurt dat een paypal betaling is overgemaakt
Heb zelf geen ervaring met tata paradise. Maar als het langer als een dag duurt zou ik toch een mailtje sturen. Want lijkt me niet dat het zo lang duurt dat een paypal betaling is overgemaakt
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
-
Little Lost Pixie
- SD

Als ze die orders handmatig op paid moeten zetten (wat je bij webwinkels nog wel eens ziet) moet er eerst iemand de binnengekomen Paypal-betalingen aan de orders gaan linken. Dan hangt het er maar helemaal vanaf hoe vaak ze dat doen, natuurlijk.
Maar als je de bevestiging van PayPal zelf binnen hebt, dan weet je in elk geval zeker dat het geld ook op hun PayPal-account staat, dus dat het in elk geval wel erdoor is gekomen.
Maar als je de bevestiging van PayPal zelf binnen hebt, dan weet je in elk geval zeker dat het geld ook op hun PayPal-account staat, dus dat het in elk geval wel erdoor is gekomen.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
ok bedankt voor de info.
ik had wel al een bericht van paypl\l, en het is er bij mij af.
dus dan zal het wel goedkomen
ik had wel al een bericht van paypl\l, en het is er bij mij af.
dus dan zal het wel goedkomen
ik heb antwoord ze hadden dit weekend pas het geld binnen zeiden ze.
wel laat vind ik maar ok. ben nu weer gerust
topic mag een slotje op
wel laat vind ik maar ok. ben nu weer gerust
topic mag een slotje op
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”