Dé ontmoetingsplaats voor Ball Jointed Doll Fans! Verzamelaars en fans van BJD, Dollfie, Azone, Obitsu e.a. kunnen hier genieten van de gezellige sfeer. Kom binnen en doe mee!
Oooh die is lief,
Myron krijgt dit jaar nog een nichtje, vandaar dat ik dit even met men dolls wilde uitbeelden. Het fototoestel wilde echter niet meewerken.
M'n nieuwe jochie is er! Z'n kleertjes, oogjes en pruikje zijn nog onderweg, maar ik smelt nu al helemaal van hem... hij is echt te lief! *vertederde blik*
Tommi's kleertjes, oogjes en pruikje zijn er! Ik heb hem meteen maar een face-up gegeven, helaas is de foto een beetje overbelicht en zie je z'n rode koontjes dus niet :(
Ik ben inmiddels begonnen met het hexenhuisje in de voortuin.
Lion demonstreert het weer eens.
Volgende week begint mijn vakantie. Ik denk dat het dan een stuk sneller gaat.
Even wat schaamteloze zelfpromotie, want ik ben zo blij dat het prototype eindelijk af is!
Ziehier... Het prototype van Neva de Sneeuwvos (Seraphim de Vuurvos is dezelfde pop, maar dan in tanskin, met rood-oranje-gele ogen en roodbruin haar).
De rest van de foto's kunnen jullie vinden in mijn topic in de artist dolls sectie.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.