Soom Glati / Fairyland Luna probleem

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Shirelae
MSD
MSD

Soom Glati / Fairyland Luna probleem

Postby Shirelae » 19 Jul 2013 12:07

Dag mensen,

Ik heb een littlefee fairyland Luna gekocht hier en ze kwam met Soom Glati hoeven. Ze kon eerst wel poseren met de hoeven.

Ik had de hoeven veranderd naar mensenbenen, omdat ik ze wilde blushen en gisteren had ik die terug gezet.

De FL knieschijf leek tegen te werken en de Glati hoefjes komen al met een kniegedeelte, dus die heb ik weggelaten. Nu kan ze haar hoeven niet recht houden, enkel strak onder de bovenbenen (alsof ze op haar knieën zit).

Waar ging ik fout? Moeten die knieschijven er toch in? Moet ik iets anders doen? Ik heb de bovenbeen holte gesueded trouwens. Ze is gestringed met hetzelfde3 elastiek, dus te strak lijkt me ook niet?

Help? :blush: :oops:
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 19 Jul 2013 13:23

als de sueding te dik is zal het gewricht niet blijven zitten.
dus de sueding dunner maken of verwijderen helaas.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 19 Jul 2013 15:06

De knieschijven moeten er wel in, anders zit er ruimte tussen de kniebal en de knieholte aan de achterkant en hebben de knieen niks om zich tegen vast te trekken, dus klappen ze dubbel (en ik was degene die haar gemod heeft dus ik weet hoe het zit;) Ruimte tussen kniebal en knieholte was ook de reden dat ze in het begin een been niet goed recht kon houden). Dus of de knieschijven erin en sueden zodat de bal meer grip heeft in de knieholte, of de knieschijven weglaten maar dan zul je de knieballen een stuk groter moeten modden met epoxy om ze goed te laten aansluiten).

Succes!

Shirelae
MSD
MSD

Postby Shirelae » 19 Jul 2013 22:48

Ik heb de knieschijven erin gedaan en ze kan nu inderdaad weer staan. Ze staat ook aardig goed, zelfs zonder suede (welke ik verwijderd had eerst). Dus ik ben blij en het probleem is opgelost. :D
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).

Return to “Vragen en tips”