Hoi,
Ik heb een vraagje:
hoe zit het met schoenen voor MSD slim? Ik had tijdje terug 2 paar schoentjes gekocht voor MSD standaard maat, all star sneakers en lolita hakjes met bandje.
Ze vallen redelijk groot bij mijn MSD, de sneakers staan wel erg cute zo en de lolita gaan in principe ook wel..alleen in verhouding zijn de lolita schoentjes wel erg groot.
Hoe hebben jullie dat opgelost of waar zijn passende schoentjes te koop..ik heb geen idee hoe ik de vraag kan stellen hahaa...ik heb dus schoentjes voor MSD en ze zijn eigenlijk iets te groot...vooral de lolita schoentjes en ik zoek schoentjes die meer passend zijn. :P
ik had zitten zoeken in het forum, kon het niet vinden...mocht de vraag al gesteld zijn, excuses!!
Schoenen voor msd slim
Moderator: Café Mods
'Slim Mini' of 'Slim MSD' is wel een maat die apart wordt aangegeven voor schoenen, dus je kunt op die term gaan zoeken naar andere schoentjes. Je kunt ook zoeken op schoenen voor Minifée, die zijn ook slim mini.
Verder is het handig om de voet van je doll te meten. Let er wel op dat sommige bedrijven alleen de buitenmaat van de schoenen op de site hebben en niet de binnenmaat. Die kan nogal verschillen.
Welke doll heb je? Ik heb een tijd terug voor Planetdoll mini's een hele lijst met passende schoenen gevonden op de Den of Angels Wiki.
Verder is het handig om de voet van je doll te meten. Let er wel op dat sommige bedrijven alleen de buitenmaat van de schoenen op de site hebben en niet de binnenmaat. Die kan nogal verschillen.
Welke doll heb je? Ik heb een tijd terug voor Planetdoll mini's een hele lijst met passende schoenen gevonden op de Den of Angels Wiki.
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Als je geen minifee hebt, dan moet je de lengte van de voet van je doll weten.
Mijn dollzone msd heeft namelijk grotere voeten dan minifee, maar past ook veel schoenen niet, omdat deze weer te groot zijn. Ik zoek gewoon op "msd shoes xx mm" of "msd shoes" waarbij ik altijd even kijk naar hoeveel mm de schoenen zijn van binnen. Er moet niet teveel verschil in zitten.
Nog iets: laarzen passen vaak prima, ook als ze wat groter zijn. Bij mary janes en andere lage schoenen is het wel van belang dat een schoen redelijk past, anders vallen ze steeds van de voeten af. Sokken maken overigens ook verschil qua passen.
Mijn dollzone msd heeft namelijk grotere voeten dan minifee, maar past ook veel schoenen niet, omdat deze weer te groot zijn. Ik zoek gewoon op "msd shoes xx mm" of "msd shoes" waarbij ik altijd even kijk naar hoeveel mm de schoenen zijn van binnen. Er moet niet teveel verschil in zitten.
Nog iets: laarzen passen vaak prima, ook als ze wat groter zijn. Bij mary janes en andere lage schoenen is het wel van belang dat een schoen redelijk past, anders vallen ze steeds van de voeten af. Sokken maken overigens ook verschil qua passen.
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).
Dankjewel voor de tips.
Ik had toen de voet gemeten en deze kwam precies overheen met een yo-sd sneaker all stars schoentje.
Ik had toen aan de winkel gevraagd, maar ze zei dat deze schoen te klein zou zijn.
Eigenlijk wel logisch, want de schoen was dus aan de buitenkant gemeten haha.
Sorry, maar ben echt nog zo'n noob met bjd's all die afkortingen enz...haha...
maar leer zo steeds weer meer
Ik had toen de voet gemeten en deze kwam precies overheen met een yo-sd sneaker all stars schoentje.
Ik had toen aan de winkel gevraagd, maar ze zei dat deze schoen te klein zou zijn.
Eigenlijk wel logisch, want de schoen was dus aan de buitenkant gemeten haha.
Sorry, maar ben echt nog zo'n noob met bjd's all die afkortingen enz...haha...
maar leer zo steeds weer meer