Ik heb de het rechterhandje van m'n AE Peppermint blijkbaar te ver gedraaid toen ik hem aan het poseren was, want het is gebroken. Het 'stokje' aan de binnenkant waar het s-haakje omheen gaat is eruit. Hij heeft nu z'n wijzende handje erop zitten, maar dat is geen permanente oplossing natuurlijk. Ik heb al zitten te kijken of ik het zou kunnen fiksen met gaatjes boren en een stukje metaaldraad, maar zo'n dun boortje heb ik niet bij m'n Dremel en ik weet ook niet of ik dat ga vinden... Klei schiet er natuurlijk meteen weer uit met die spanning erop, dus dat probeer ik maar niet.
Ik heb geprobeerd om te ontdekken hoe ik een nieuw handje kan bestellen, maar de dealers van AE die ik online vind, hebben geen 'normale' handjes staan (alleen heart hands en point/fist hands of helemaal niks) en uit hun eigen website word ik geen wijs (daar staan ze wel op, voor 60 yuan, maar ik zie geen bestelinfo). Ook op eBay gekeken maar daar staat natuurlijk helemaal niks.
Dus... heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb Tommi net en nu mol ik hem al, ik ben zo boos op mezelf en ik hoop dat het nog goed kan komen :'(