Lipjes laten glanzen
Moderator: Café Mods
Lipjes laten glanzen
Ik wil gaan oefenen met een face up maken. Alle basisdingen heb ik nu wel. Om de lipjes te laten glanzen heb ik triple tick gloss gevonden. Ik weet alleen niet of dit geschikt is? Ik weet niet of er olie in zit ofzo. Iemand toevallig ervaring mee?
Als het gaat om DecoArt Triple Thick gloss, dan is dat volgens hun website veilig voor gebruik op resin, maar ik heb er geen ervaring mee. Je zou eventueel op het potje bij de ingrediënten ook kunnen kijken of er geen oliën inzitten.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
In geval van uiterste nood is het, denk ik wel mogelijk om even wat uit te proberen aan de binnen kant van de head cap en dat na een minuutje weg te halen om te zien of er verkleuringen (olie vlekken) optreden. Zo ja, direct goed afspoelen met water.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-