Proserpine - Haha bedankt! Ik wil haar te hebben een juicy butt! Ik nog moeten maken het butt groter, ik denk!
Sorry als ik niet begrijp je, Yera. De joints bent alle apart, maar kijkt lijk een stuk nu, maar ik kan printen elke stuk apart. Ik heb ze samen voor het testen en zodat ik kan zien hoe het eruit ziet allemaal samen.
Erg sorry als ik nog steeds verward - leren een nieuw taal is moeilijk!
De onderbeen bent dat zodat de elastische gaatjes voor de voeten heeft niet gekanteld. Ik zal mal en giet mijn popje met de gaatjes in geplaats, zodat ik niet nodig te boren, en ik kan niet boren een gekanteld gaatje zo gemakkelijk (of mal een gekanteld gaatje gemakkelijk). Ze heeft een extra joint voor haar tenen, zodat ze niet nodig een "high heel voeten" optie. Anders, ik zou doen haar voeten normaal (ik had eigenlijk ze normaal oorspronkelijk maar veranderde ze als ik voegde de teen).
Ik heeft een theorie over waarom poppen heb "kicky" joints... Ik denk dat het is omdat de elastische is proberen een korter pad uit de spil (centrum?) van de rotatie. Als de elastische vinden een korter pad, de joint will "kick" - ik denk a heel goed poseren popje zal heeft joints dat heeft dezelfde lengte pad voor alle posities van de joint. Ik denk de alleen weg to vinden dit is met de gebruik van 3D... Ik kan ziet precies waar de elastische zal gaan, en snijden de elastische gaatjes overeenkomstig.
Ik heeft proberen een langtijd te maken haar heeft een erg natuurlijk poseren - zij heeft een bewegingsbereik dat is bijna als een echt mens - alle joints behalve de heupen bewegen terug, en de torso kan bewegen als een echt mens. Ik verwachten dat dit zal geeft haar een heel goed poseren. Ik zal zien spoedig!