ik wil graag Noa's achtergrondverhaal uitwerken in een fotostory. Alleen... Daarvoor moet ze er dus wel uitzien als een jongere versie van haar huidige zelf.
Het verhaal in het kort: Noa is geboren in Rusland. Op haar 16e is ze als haremmeisje verkocht aan een rijkaard in India. Die heeft ze daar echter om zeep geholpen en is gevlucht.
De bedoeling is dat de fotostory een mix wordt van allemaal losse momentjes uit het laatste jaar dat ze in Rusland doorbracht. Feesten met vrienden, schaatsen op het meer, afstuderen van school, eten met familie enzovoorts. Het moet een beetje worden alsof het een blikje met losse foto's is dat ze misschien met zich mee heeft genomen.
Hoe Noa er nu uitziet:

Ik zat eraan te denken haar een iets langere en lichtere pruik te geven (en dan met vlechten erin), maar ik heb ook nog een hele mooie lange donkere vlecht, die dan weer beter bij de latere India-shoot zou passen... Dus welke zal ik doen?
En hoe maak ik verder duidelijk dat ze iets jonger is? Ik kan duidelijk maken dat ze in Rusland is natuurlijk, maar verder? Ik kan haar de optional small bust geven, maar dat is weer zo'n absurd groot verschil...
Of zal ik nog verder teruggaan in haar verleden en haar echt als een kind neerzetten?
Ideeën??