Schoenen voor MInifee Chloe???

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

azumixvampire
Tiny
Tiny

Schoenen voor MInifee Chloe???

Postby azumixvampire » 08 Jan 2013 19:56

Ik zoek schoenen/boots die mijn minifee Chloe passen. ik heb sneakers voor haar maar die zien er zo groot uit.

Weet iemand waar ik ze kan vinden behalve bij Think Pink?

Bij voorbaat dank :D
@Home:
Migidoll Jina Hybrid - Reighley
Minifee Chloe - Marley

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 09 Jan 2013 07:45

*Het is niet de bedoeling dat er reclame gemaakt wordt voor andere fora, maar Den of Angels is een enorme informatiebron en ik als admin vind het zonde om daar geen gebruik van te maken*.

Als je op DOA kunt komen, is daar een prachtige thread met een heleboel informatie over Minifee schoenen:
http://www.denofangels.com/forums/showt ... e-Database

Mocht je nou niet op DOA kunnen komen, dan zal ik de links over nemen en in een thread op het links forum zetten, laat het me weten :)

Haru
SD
SD

Postby Haru » 09 Jan 2013 08:02

Op etsy kun je veel leuke dingen krijgen die een mnf passen, als je mnf of minifee maar toe voegd aan je zoek termen c:
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Mae
YoSD
YoSD

Postby Mae » 14 Jan 2013 14:43

Ik snap je probleem, schoentjes vinden die smal en klein genoeg zijn om bij slim-Mini's te passen is echt lastig!
Vaak is het ook zo dat mensen dan beweren dat bepaalde schoentjes MiniFee passen maar dat het er dan in de praktijk alsnog hartstikke lomp uitziet. Vind ik dan. Die thread op DoA die eerder gepost werd is wel echt de moeite waard want daar zijn ook veel foto's te zien.
Ik koop zelf alleen nog maar schoentjes als ik foto's heb gezien waarop een slim-Mini ze draagt en van hoofd tot voeten te zien is (vaak staat bij companies alleen het onderbeen op de foto en dan kun je de verhoudingen ook weer niet goed zien). Alle schoenen die ik zelf ooit gekocht heb zonder zo'n soort foto bleken te lomp voor mijn slim-Mini's, dus ik ben voorzichtig geworden.

Return to “Doll Advies”