dollzone renata

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

flower
YoSD
YoSD

dollzone renata

Postby flower » 21 Sep 2012 19:25

hoi, ik weet niet of dit hier de goede topic voor is maar ja.
ik wil een dollzone renata kopen, maar ik heb daar op dit moment niet genoeg geld voor. het probleem is dat ik graag de jointed hands voor haar wil hebben .
nu heb ik een paar vraagjes (als iemand antwoord weet :) )
zijn deze 82 euro waard?
passen ze bij dollzone renata?
komen ze ooit nog in de maak na deze maand?
(want ik mag van mijn moeder naamlijk pas kopen alles ik al het geld heb gespaart voor wat ik wil bestellen en ik heb pas 10 euro)
gr, aigan :x

mekare
SD13
SD13

Postby mekare » 21 Sep 2012 19:53

Als je nu pas 10 euro hebt... hoeveel kan je per maand sparen? Dollzone heeft de jointed handen pas weer in productie gebracht en kan er ook zo weer mee stoppen - dat hebben ze al eerder gedaan. Als je echt maar weinig kan sparen per maand zou ik eerst het geld bij elkaar sparen voor de doll (full-set of blank?)
en daarna kijken of je die doll nog wel wilt hebben of dat je inmiddels een mooiere hebt gezien. Als je doll hebt kan je altijd nog op zoek naar jointed handen.
Het lijkt me niet prettig om met jointed handen te zitten voor een doll die je misschien uiteindelijk helemaal niet wilt kopen...

flower
YoSD
YoSD

doll

Postby flower » 21 Sep 2012 20:05

Als je nu pas 10 euro hebt... hoeveel kan je per maand sparen? Dollzone heeft de jointed handen pas weer in productie gebracht en kan er ook zo weer mee stoppen - dat hebben ze al eerder gedaan. Als je echt maar weinig kan sparen per maand zou ik eerst het geld bij elkaar sparen voor de doll (full-set of blank?)
en daarna kijken of je die doll nog wel wilt hebben of dat je inmiddels een mooiere hebt gezien. Als je doll hebt kan je altijd nog op zoek naar jointed handen.
Het lijkt me niet prettig om met jointed handen te zitten voor een doll die je misschien uiteindelijk helemaal niet wilt kopen...
hey bedankt voor de reactie dat is precies wat ik bedoel ik wil eerst voor haar sparen en dan de handen , maar het probleem is dat de handen op dit moment nog maar 1 week bestelbaar zijn, maar het kan dus zijn das over een jaar weer in productie zijn ( en ik ben op diy moent opzoek naar een baantje )
maar ik heb ongveeer 40 per maand.. :) niet zo heel veel ben pas 15)

mekare
SD13
SD13

Postby mekare » 21 Sep 2012 22:59

Dan zou ik die handen laten wachten tot je er geld voor hebt. Het kan zijn dat ze tegen die tijd niet meer gemaakt worden en dat je echt moet zoeken om ze tweedehands ergens te vinden. Of misschien wil je dan graag een mooie pruik van Leekeworld (27 euro) en leuke kleren (Dollzone: 69 euro), ander ogen (Glib 7 euro) of een eerste setje om een faceup te proberen (35 euro - krijt, MSC, kwasten en aquarelpotloden).
Of misschien heb je dan een andere pop op het oog die je ook wilt hebben....
Ga alsjeblieft geen handen kopen die je misschien wel helemaal niet nodig hebt.

Ik heb Renate op het lijf met de brede heupen met de gewone handen die met dat lijf komen. Hier is ze met een foute face-up en haar vorige pruik lekker chagarijnig te wezen in de boekenkast:

Image

Mijn advies is om gewoon lekker te gaan sparen voor de pop - en daarna te zien of je uberhaubt die andere handen nog wilt hebben.

Hou je er ook rekening mee dat als je de pop besteld hebt je meestal nog maanden moet wachten voor hij gemaakt is? Ik heb Renate besteld via Think Pink in januari, zij hebben de bestelling diezelfde maand nog gedaan, en daarna duurde het tot juni voor ze hier was...

flower
YoSD
YoSD

Postby flower » 22 Sep 2012 08:58

Dan zou ik die handen laten wachten tot je er geld voor hebt. Het kan zijn dat ze tegen die tijd niet meer gemaakt worden en dat je echt moet zoeken om ze tweedehands ergens te vinden. Of misschien wil je dan graag een mooie pruik van Leekeworld (27 euro) en leuke kleren (Dollzone: 69 euro), ander ogen (Glib 7 euro) of een eerste setje om een faceup te proberen (35 euro - krijt, MSC, kwasten en aquarelpotloden).
Of misschien heb je dan een andere pop op het oog die je ook wilt hebben....
Ga alsjeblieft geen handen kopen die je misschien wel helemaal niet nodig hebt.

Ik heb Renate op het lijf met de brede heupen met de gewone handen die met dat lijf komen. Hier is ze met een foute face-up en haar vorige pruik lekker chagarijnig te wezen in de boekenkast:

Image o Dankje voor je advies dat waardeer ik echt . Ik heb met mijn moeder over legt dat ik de helft spaar van de doll en ik de andere helft voor kerst krijg jeeeh de handen vallen af ( ik denk eerst goed na welke ik wil)

Mijn advies is om gewoon lekker te gaan sparen voor de pop - en daarna te zien of je uberhaubt die andere handen nog wilt hebben.

Hou je er ook rekening mee dat als je de pop besteld hebt je meestal nog maanden moet wachten voor hij gemaakt is? Ik heb Renate besteld via Think Pink in januari, zij hebben de bestelling diezelfde maand nog gedaan, en daarna duurde het tot juni voor ze hier was...

Return to “Doll Advies”