In mijn want list heb ik de msd En, omdat zijn ogen echt betoverend zijn en hij gewoon een leuk koppie heeft. (en perfect is als mijn oc scott)
Maar nu had ik laatst gehoord dat ringdoll hoofdjes kleiner toonden dan normale msd's, maar op de site staan volgens mij wel normale hoofden.
Nu had ik op youtube gekeken, en zag ik dat ze een groot ei achtig hoofd hebben aan de achterkant zodat de pruikjes goed passen, maar hun hoofd inderdaad best klein toont in vergelijking met dat huge achterhoofd van ze.
Alleen ben ik nu in de war, want ik kan nergens een voorbeeld vinden van een ringdoll msd naast bijvoorbeeld een dollzone msd of dergelijk.
Zouden jullie mij kunnen helpen aan een vergelijkings-foto? En word waarschijnlijk mijn aankoop van volgend jaar tenzij ik voor de tan jongen ga.. maar als het hoofd raar klein toont in vergelijking met mijn andere jongens veranderd dit de zaak.
Ringdoll MSD's?
Moderator: Café Mods
Ringdoll MSD's?
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)
Ik zal zo even een foto maken maar ja ringdoll msd hebben yosd maat qua pruik. Ze zijn ook erg dun. (dunner dan minifee's die onder slim msd vallen.)
Ze staan op me flickr BJDfreak maar als ik een link post krijg ik een error. Maar op de 2 meest recente foto's zie je een Dollzone Luke naast een Ringdoll En.
edit

hoofden by BJDfreak, on Flickr

volledig by BJDfreak, on Flickr
Ze staan op me flickr BJDfreak maar als ik een link post krijg ik een error. Maar op de 2 meest recente foto's zie je een Dollzone Luke naast een Ringdoll En.
edit

hoofden by BJDfreak, on Flickr

volledig by BJDfreak, on Flickr
Oh dankje, beetje late reactie van mij, ik zie het nu pas!
Ik vind niet dat het hoofd raar klein toont naast de Luke, alleen z'n rechterbeen staat een beetje raar maar die zal wel een stukje gedraaid zijn ofzo.
Ik vind bij deze wel de ogen minder groot tonen dan op de company foto's, maar dat kan ook komen doordat deze een donkere face-up heeft :P en de foto is ook vrij donker.
Nogmaals bedankt, deze foto heeft erg geholpen ^^
Ik vind niet dat het hoofd raar klein toont naast de Luke, alleen z'n rechterbeen staat een beetje raar maar die zal wel een stukje gedraaid zijn ofzo.
Ik vind bij deze wel de ogen minder groot tonen dan op de company foto's, maar dat kan ook komen doordat deze een donkere face-up heeft :P en de foto is ook vrij donker.
Nogmaals bedankt, deze foto heeft erg geholpen ^^
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”