Hallo,
Ik was een schoonmaak rondje aan het doen en nu zie ik dat m'n grote jongen een barstje heeft bij zn knie, nu las ik wel eens dingen over secondelijm erop doen maar dat moet je dan toch uitsmeren en dan word het toch vies? Ik ben verward,help?[/code]
barstje bij knie
Moderator: Café Mods
-
miss.a.sparrow
- MSD

barstje bij knie
not all treasure is gold and silver.
Barstjes kunnen ook wel eens verdwijnen als je het even in kokend/heet water houdt.
Zo had ik een barst bij de enkel van een van mijn dames kunnen 'repareren'. En je ziet er amper wat van! (en bij haar was er zelfs een hapje uit)
Dus ik zou dat eerst proberen voordat je met lijm ofzo aan de gang gaat.
Zo had ik een barst bij de enkel van een van mijn dames kunnen 'repareren'. En je ziet er amper wat van! (en bij haar was er zelfs een hapje uit)
Dus ik zou dat eerst proberen voordat je met lijm ofzo aan de gang gaat.
-
miss.a.sparrow
- MSD

- Unknown User
- Hound

Als het geen grote barst is , is het geen ramp. Resin is stevig. Een van mijn jongens heeft een barst in zijn elleboog joint :( Dit is door de verzending gekomen T.T Van dat hete water kan je proberen maar als ik jou was zou ik het gewoon met rust laten
De kans dat het doorscheurt is heel klein. Mijn jongen heeft nu al 2 jaar die scheur in zijn elleboog en er is nog niks mee gebeurt 
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)
-
miss.a.sparrow
- MSD