Hee als super newby vroeg ik my af of ik real effect verf kan gebruiken voor body blushing en faceups?
Groetjes
Real effect
Moderator: Café Mods
-
Rozenliefde
- Tiny

-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Ik ben totaal niet bekend met die verf. Je zou kunnen proberen om een stukje van de binnenkant of buitenkant van de headcap te sealen met MSC en even te testen.
De meeste verven zijn wel veilig zolang ze niet op oliebasis zijn, dus ik ben geneigd om te zeggen dat het wel kan (gezien het ook op vinyl kan), maar probeer het eerst even uit op de headcap om het zeker te weten.
De meeste verven zijn wel veilig zolang ze niet op oliebasis zijn, dus ik ben geneigd om te zeggen dat het wel kan (gezien het ook op vinyl kan), maar probeer het eerst even uit op de headcap om het zeker te weten.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
ik heb even gezocht maar kan niets vinden waarom het niet te gebruiken zou zijn
maar ik las wel dat de droogtijd erg lang is? das namelijk wel lastig bij faceups aangezien je vaak met meerdere lagen werkt en het vervelend zou zijn als je een dag moet wachten dat de verf droog is
maar ik las wel dat de droogtijd erg lang is? das namelijk wel lastig bij faceups aangezien je vaak met meerdere lagen werkt en het vervelend zou zijn als je een dag moet wachten dat de verf droog is
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
-
Rozenliefde
- Tiny