Hoi hoi,
Ik ben druk op zoek naar leuke spulletjes meubeltjes enz voor een dametje van 16 cm. Valt ze dan in de categorie tiny of moet ik wat anders gebruiken om haar lengte aan te geven?
In de Say WHat lijst staat niks over deze maat.
Welk formaat?
Moderator: Café Mods
-
monsterdoll
- MSD

Welk formaat?
it is better to have loved and lost
than never loved at all
than never loved at all
-
monsterdoll
- MSD

-
monsterdoll
- MSD

Bij twijfel de verkoper vragen naar de afmetingen. Maar ik denk dat het wel moet passen.

Dit is een 1:6 schaal pop (yosd van 26 cm) met een miniatuur memoblok en potlood op 1:12 schaal. Zoals je ziet is het allemaal net iets te klein en bij een pop van 16cm waarschijnlijk precies goed.

Dit is een 1:6 schaal pop (yosd van 26 cm) met een miniatuur memoblok en potlood op 1:12 schaal. Zoals je ziet is het allemaal net iets te klein en bij een pop van 16cm waarschijnlijk precies goed.
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).
-
monsterdoll
- MSD

Ik zou een YoSD niet schaal 1:6 noemen, aangezien het betekend dat je de poppen grote keer 6 mag nemen om "echtte" grote te hebben, krijg je dan een peuter van bijna 1,60 meter.....De meest bekende pop in 1:6 is Barbie, en dan heb je een volwassene van 29 cm, een peuter zou dan rond de 12 cm zijn of zo, denk ik.
Ik zie mijn yosd's niet als peuters.
Barbie spullen en action figure spullen voor 1/6 poppen werken vaak ook prima bij yosd's van 26 cm. Ik heb het niet over hoe groot de pop zou zijn als het een mens zou zijn, maar dat ze qua spulletjes in de 1:6 schaal passen.
Barbie spullen en action figure spullen voor 1/6 poppen werken vaak ook prima bij yosd's van 26 cm. Ik heb het niet over hoe groot de pop zou zijn als het een mens zou zijn, maar dat ze qua spulletjes in de 1:6 schaal passen.
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”