Iemand ervaring met de Dragondoll lijven?
Moderator: Café Mods
Iemand ervaring met de Dragondoll lijven?
Ik zit te denken over het aanschaffen van een dragondoll lijf voor een zwevend hoofd dat ik hier heb. Ik heb op Flickr gezien dat het kwa verhoudingen en nek past, maar ben erg benieuwd naar wat eigenaren zelf vinden van de lichamen - hoe ze poseren en hoe je ze vind in verhouding tot andere lijven die je hebt?
-
Proserpine
- *Puppetmaster*

oeh! Ik verwacht ook een los hoofdje wat ik wil gaan matchen op een Dragondoll lichaam. Het zou een goede match moeten zijn volgens de berichten op DOA...ben benieuwd naar de reacties! 
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Heb net even op de site gekeken en de 70 CM lichamen zijn best mooi! Ben er nog niet helemaal uit of ik m'n geplande Ringdoll lichamen ga 'vervangen' door deze, maar de kans zit erin!
Zou er ook wel graag een in het echt zien eerst, maar goed, dat heb ik met die van Ringdoll eigenlijk ook, al is het alleen maar om even te 'voelen' hoe het gewicht is en om te proberen hoe het zit met poseren en zo.
Maar vooral prijstechnisch is dit wel interessant en zo te zien aan de site kunnen ze ook speciale kleuren mengen, dus misschien dat ze zelfs een lichaam in de perfecte kleur zouden kunnen maken zodat het écht matcht?
Zou er ook wel graag een in het echt zien eerst, maar goed, dat heb ik met die van Ringdoll eigenlijk ook, al is het alleen maar om even te 'voelen' hoe het gewicht is en om te proberen hoe het zit met poseren en zo.
Maar vooral prijstechnisch is dit wel interessant en zo te zien aan de site kunnen ze ook speciale kleuren mengen, dus misschien dat ze zelfs een lichaam in de perfecte kleur zouden kunnen maken zodat het écht matcht?
I'll show you how to be a metal man
At home: Elfdoll WU
Saving up for: 2 Dikadoll heads | Ringdoll 70cm bodies | Soom Sphaler dragon legs
At home: Elfdoll WU
Saving up for: 2 Dikadoll heads | Ringdoll 70cm bodies | Soom Sphaler dragon legs
Als ik de mensen op DOA mag geloven houden ze hun site niet echt goed bij en kan je dus best een nieuwere versie van een uncle body krijgen dan op hun site staat. De nieuwste vind ik mooi - hij is iets minder buffy dan de oudere - meer een allround atletiek lijf dan een discuswerper maar niet te slank.
Ik ga op dit moment voor een 60cm lijf - ik denk een meisje voor mijn Nabarro's Yakumo hoofd. Op flickr staat hij op een jongens lijf en hoewel dat lijf wel erg recht toe recht aan is past het qua verhoudingen prima en vind zij het een goed lijf (ze heeft verschillende lijven - dus wel vergelijkingsmateriaal).
De maten van het 60cm meisjeslijf zijn gelijk qua lengte en nekomvang en mijn kop oogt wat te zacht voor een jongen (tenzij het een hele jonge jongen wordt).
Is er ook niemand met een Dragondoll msd of zo die iets kan vertellen over hoe die poseren? Ik weet dat Think Pink ze verkoopt?
Ik ga op dit moment voor een 60cm lijf - ik denk een meisje voor mijn Nabarro's Yakumo hoofd. Op flickr staat hij op een jongens lijf en hoewel dat lijf wel erg recht toe recht aan is past het qua verhoudingen prima en vind zij het een goed lijf (ze heeft verschillende lijven - dus wel vergelijkingsmateriaal).
De maten van het 60cm meisjeslijf zijn gelijk qua lengte en nekomvang en mijn kop oogt wat te zacht voor een jongen (tenzij het een hele jonge jongen wordt).
Is er ook niemand met een Dragondoll msd of zo die iets kan vertellen over hoe die poseren? Ik weet dat Think Pink ze verkoopt?
Ik heb een dragon doll! En er zijn twee onderweg! Het is niet zo als niemand reageert er geen dragondoll's in Nederland zijn!
Ik hou van grote mannelijke doll's. Ik wilde alleen eigenlijk niet reageren. Ze poseren goed en ik ben erg blij met hem. Het is Zilong en ik dacht dat iedereen dat al wist!
Ik hou van grote mannelijke doll's. Ik wilde alleen eigenlijk niet reageren. Ze poseren goed en ik ben erg blij met hem. Het is Zilong en ik dacht dat iedereen dat al wist!
Last edited by clovera on 19 May 2012 14:47, edited 1 time in total.
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong
Ik heb inmiddels ook een Dragondoll lijf - het 72cm lijf voor mijn Dollclans hoofd. Hij past kwa proportie goed bij het lijf - alleen kwa kleur niet. Dollclans resin is minder roze en wat lichter geworden, DD normal pink is inmiddels wat donkerder en rozer... ach dat wordt toch een leuke face-up uitdaging. Daarbij kleed ik het lijf goed aan.
Het is trouwens een mooi lijf - beetje dikke enkels, maar staat en poseerd goed nog voor ik het gehotglued heb. Mooie handen ook en gelukkig een redelijk lang lijf (er zijn teveel lijven met heéeeéle lange benen en een kort lijf. Dit lijf heeft wel lange benen, maar niet te lang).
Nu alleen nog de tijd voor hem vinden.

Het is trouwens een mooi lijf - beetje dikke enkels, maar staat en poseerd goed nog voor ik het gehotglued heb. Mooie handen ook en gelukkig een redelijk lang lijf (er zijn teveel lijven met heéeeéle lange benen en een kort lijf. Dit lijf heeft wel lange benen, maar niet te lang).
Nu alleen nog de tijd voor hem vinden.