vraagje douane

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

vraagje douane

Postby Bianca Verschoor » 05 Apr 2012 18:11

Bij mijn track and trace stond net:
Arrival at inward office of exchange betekent dat nu dat deze niet meer of nog wel in de douane ligt normaal staat er dan toch in costums.
Thanks voor de hulp alvast
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 05 Apr 2012 18:15

Volgens mij stond dat ook bij mij toen Yumi bij de douane lag.

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 05 Apr 2012 18:26

Dat betekent dat ze aangekomen is bij de douane. Ze ligt nu dus te wachten om in behandeling genomen te worden. Meestal krijg je vervolgens direct de melding "Handed over to Customs.", wat weer inhoudt dat ze je pakketje in behandeling hebben om de eventuele kosten te berekenen. Als ze vrijgegeven is door de douane verschijnt de melding "Departure from inward office of exchange".
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 05 Apr 2012 18:53

@ raafje bedankt voor de info mijn pakje was namelijk 3april al op schiphol maar vandaag pas costums in gegaan normaal zit daar 2 a 3 minuten tussen.
thanks
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”