wie kan mij iets vertellen over de kwaliteit van unidoll?
heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb namelijk een hele mooie doll gezien van unidoll, UH-14 girl, ik zie er alleen erg tegen op om een doll te kopen uit de USA zonder iets van unidoll af te weten.
mijn vraag is dus: heeft er iemand een unidoll, en hoe is de kwaliteit, kleur, gewicht enzo.
nou ik hoop dat iemand mij wijzer kan maken.
groetjes!!! van ismarie
unidoll
Moderator: Café Mods
De Unidoll kwaliteit zoals ik die gezien heb is er goed.. Hoewel er recentelijk met de Ark van HolyVirus wat problemen zijn.
Maar ik weet niet of dat op zich zelf staat of niet.
Echter de doll die jij zo mooi vindt is op dit moment niet meer te koop op de site en je zal hem op de 2e hands markt moeten vinden en aanschaffen denk ik.
Maar ik weet niet of dat op zich zelf staat of niet.
Echter de doll die jij zo mooi vindt is op dit moment niet meer te koop op de site en je zal hem op de 2e hands markt moeten vinden en aanschaffen denk ik.
At Home // Wanting:
// 
// 
Yep ik heb problemen met de resin van Ark en het is gelukkig een apart geval, zeg maar andere owners hebben helemaal geen problemen mee. En dit probleem schijn ook bij andere companies een enkele keren voor te komen.
Maar Ark is van urethane resin net als de rest van de unidoll dolls, behalve de limiteds zijn van French resin. Probleem daar mee is dat de vergelings proces wat sneller gaat. Standaard zijn de limiteds ook een beetje geliger vanuit zichzelf. Persoonlijk vind ik french resin heel mooi. Het heeft een hele mooie zachte gloed.
Muisje heeft een UH-14 girl en zij ziet er mooi uit, poseert ook goed. Ongeveer even zwaar als de gemiddelde SD meisjes. Kwalitiet van de resin is ook prima en als je er goed voorzorgt, geen direct zonlicht etc blijf de kleur ook lang mooi.
Op dit moment zijn alle limiteds sold out, omdat Unidoll een french resin te kort heeft. Dus ze komen terug. Zo ver ik weet zijn nr 1 tot nr 9 helemaal uitverkocht.
(ik wilde graag nrtje 3 T-T)
Je kan ook de doll kopen direkt via de unidoll site. www.unidoll.com. Zij accepteren Paypal en bankoverboeking.
Maar Ark is van urethane resin net als de rest van de unidoll dolls, behalve de limiteds zijn van French resin. Probleem daar mee is dat de vergelings proces wat sneller gaat. Standaard zijn de limiteds ook een beetje geliger vanuit zichzelf. Persoonlijk vind ik french resin heel mooi. Het heeft een hele mooie zachte gloed.
Muisje heeft een UH-14 girl en zij ziet er mooi uit, poseert ook goed. Ongeveer even zwaar als de gemiddelde SD meisjes. Kwalitiet van de resin is ook prima en als je er goed voorzorgt, geen direct zonlicht etc blijf de kleur ook lang mooi.
Op dit moment zijn alle limiteds sold out, omdat Unidoll een french resin te kort heeft. Dus ze komen terug. Zo ver ik weet zijn nr 1 tot nr 9 helemaal uitverkocht.
(ik wilde graag nrtje 3 T-T)
Je kan ook de doll kopen direkt via de unidoll site. www.unidoll.com. Zij accepteren Paypal en bankoverboeking.
bedankt, ben een beetje wijzer geworden, maar ben er nog niet uit.
ik vind het niet niks om helemaal in de USA een koop te doen, ik heb ook nooit iets gekocht via internet buiten nederland.
dus ik denk er nog over na.
ik vind het niet niks om helemaal in de USA een koop te doen, ik heb ook nooit iets gekocht via internet buiten nederland.
pas mijn eerste bjd gekocht, en meteen verslingerd!
hij is een jongen en heet Jamie.
ben al gelijk zoekende naar een maatje voor hem.
hij is een jongen en heet Jamie.
ben al gelijk zoekende naar een maatje voor hem.
Unidoll zelf zit in Korea. Ze hebben dealers in USA en Canenda. Maar ik dacht dat ze ook een Europese dealer hadden, weet het niet zeker. Zal het wel hier posten als ik meer weet .
Of je kan iemand vragen je te helpen
Ik zelf heb net een bestelling geplaatst bij Unidoll. Ze houden je op de hoogte van gang van zaken en reageren zeer snel op emails.
Of je kan iemand vragen je te helpen
Ik zelf heb net een bestelling geplaatst bij Unidoll. Ze houden je op de hoogte van gang van zaken en reageren zeer snel op emails.
Als je wil kan ik je best helpen ermee en het proces uitleggen.. Ik moet zeggen dat de meeste van deze bedrijven vele malen betrouwbare zijn dan sommige bedrijven in Europa * kijkt naar een DZ dealer in Spanje*bedankt, ben een beetje wijzer geworden, maar ben er nog niet uit.
En om echt eerlijk te zijn als je echt leuke dingen voor je dolls wilt hebben dan zal je na een tijdje toch aankopen moeten doen uit het Buitenland. Het is zo geleerd, de meeste mensen hier doen het regelmatig.
At Home // Wanting:
// 
// 
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”