Dat klinkt vreemd...
Maar toch, ik vroeg me of of het mogelijk is om een glimlach weg te modden, dus de mon-stand neutraler te maken, zonder de hele mond weg te halen. De doll die ik wil modden is een Resinsoul Dan
Glimlach wegmodden?
Moderator: Café Mods
Als ik zo naar mijn Dan kijk, denk ik dat het op zoch wel te doen is door vooral de mondhoeken aan te passen, die krullen bij haar duidelijk omhoog. Ze zijn wel vrij diep uitgesneden, dus ik denk dat je dan zou moeten werken met epoxie, zeker als je niet teveel van de mond wil weg schuren.
Wel grappig, ik vind haar mond zonder face-up nog iets te subtiel glimlachen en zit er juist aan te denken die glimlach te versterken
Wel grappig, ik vind haar mond zonder face-up nog iets te subtiel glimlachen en zit er juist aan te denken die glimlach te versterken
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)