Glimlach wegmodden?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

smeen
YoSD
YoSD

Glimlach wegmodden?

Postby smeen » 07 Jan 2012 09:53

Dat klinkt vreemd...

Maar toch, ik vroeg me of of het mogelijk is om een glimlach weg te modden, dus de mon-stand neutraler te maken, zonder de hele mond weg te halen. De doll die ik wil modden is een Resinsoul Dan

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 07 Jan 2012 10:46

Als ik zo naar mijn Dan kijk, denk ik dat het op zoch wel te doen is door vooral de mondhoeken aan te passen, die krullen bij haar duidelijk omhoog. Ze zijn wel vrij diep uitgesneden, dus ik denk dat je dan zou moeten werken met epoxie, zeker als je niet teveel van de mond wil weg schuren.
Wel grappig, ik vind haar mond zonder face-up nog iets te subtiel glimlachen en zit er juist aan te denken die glimlach te versterken :x
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

smeen
YoSD
YoSD

Postby smeen » 07 Jan 2012 13:17

Ok, dankjewel! Ik moet toch al meer bij haar modden met apoxie dus dit moet lukken!

En haar glimlach past niet bij het karakter wat ik in mijn hoofd heb voor haar, dus ik ben blij dat ik het kan veranderen.

Return to “Vragen en tips”