Patroon Programa op de computer?
Moderator: Café Mods
Patroon Programa op de computer?
Men moeder had de vraag, ze snap geen biet van forums dus scheepte ze mij er mee op om het te vragen, haha x'3 Of iemand hier wist hoe een programa heet, of hoe je die mischien zou kunnen vinden die patronen kan maken, ze heeft er namelijk een op de tv gezien, meerdere keren, in een programa, dat als je de maten in voert van bijv nek, schouders, middel etc, dat daar lijnen/stippen komen te staan en dat je dan zelf lijnen ertussen kan maken, gebogen of niet, en dan zelf zeg maar nog wat aanpassen...als iemand haar/ons daar mee zou kunnen helpen, heel erg bedankt, ze heeft namelijk een prachtige jurk gezien die ze zou willen maken voor mijn BJD, the victim, maar zelf tekenen gaat haar niet zo goed af en na dat te hebben gezien...tjah...vandaar dus de vraag...alvast hartelijk bedankt~!
klein vraagje. Kan je punten gaan gebruiken? Nu is het praktisch één zin met een stapel komma's en ik snap je post haast nauwelijk.
Maar ik weet wat je bedoeld, ik heb het ook gezien maar nog niet kunnen vinden. ik denk dat t zowieso een betaald programma is..
Maar ik weet wat je bedoeld, ik heb het ook gezien maar nog niet kunnen vinden. ik denk dat t zowieso een betaald programma is..
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}
@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Het heeft mij letterlijk 5 seconden gekost om deze link te vinden ondanks dat ik er nog nooit gehoord van had. Het heeft mij langer gekost om je post te lezen en te ontcijferen door de afwezigheid van leestekens en hoofdletters.
http://sewing.about.com/od/software/Sew ... ftware.htm
Met de zoekwoorden: 'Pattern program sewing' vond ik via google heel veel hits. De link hierboven is de eerste hit, maar zover ik gezien heb al zeer geschikt.
http://sewing.about.com/od/software/Sew ... ftware.htm
Met de zoekwoorden: 'Pattern program sewing' vond ik via google heel veel hits. De link hierboven is de eerste hit, maar zover ik gezien heb al zeer geschikt.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Patronen via de pc is wel lastig uitprinten. Of je moet een plotter hebben ofzo anders is dat echt niet te doen met a4tjes of laten uitdrukken natuurlijk....
Programma's zijn er natuurlijk altijd. Maar kost natuurlijk wel wat.
De programma's die ik op me school gebruikte waren ook niet echt simpel.. Maja dat was proffesionele software.... Geen idee hoe andere software gaat
Programma's zijn er natuurlijk altijd. Maar kost natuurlijk wel wat.
De programma's die ik op me school gebruikte waren ook niet echt simpel.. Maja dat was proffesionele software.... Geen idee hoe andere software gaat
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
-
miss.a.sparrow
- MSD

ik ken wel een programma wat wij op school gebruiken, dat is best proffesioneel en nogal vaag...oh en nogal duur... ik weet eigelijk niet eens of een particulier het ook kan kopen.. maargoed dat programma heet cadcam( dacht ik keb echt het geheugen van een kiwi XD)
not all treasure is gold and silver.
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Het heet cadcam ja... Maar dat kan je ook echt alleen gebruiken als je een plotter hebt..... Heb daar op mijn school ook mee leren omgaan. Nouja een beetje het is nogal lastig met 10.000 knopjesik ken wel een programma wat wij op school gebruiken, dat is best proffesioneel en nogal vaag...oh en nogal duur... ik weet eigelijk niet eens of een particulier het ook kan kopen.. maargoed dat programma heet cadcam( dacht ik keb echt het geheugen van een kiwi XD)
At home:
-
miss.a.sparrow
- MSD

ja preciesHeb daar op mijn school ook mee leren omgaan. Nouja een beetje het is nogal lastig met 10.000 knopjesik ken wel een programma wat wij op school gebruiken, dat is best proffesioneel en nogal vaag...oh en nogal duur... ik weet eigelijk niet eens of een particulier het ook kan kopen.. maargoed dat programma heet cadcam( dacht ik keb echt het geheugen van een kiwi XD)
not all treasure is gold and silver.