vlekken in resinsoul skincolors??

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

miss.a.sparrow
MSD
MSD

vlekken in resinsoul skincolors??

Postby miss.a.sparrow » 26 Nov 2011 17:05

ik hoor van mensen dat de aparte skintones zoals grijs, skyblue enz. vlekken kunnen hebben. is dat heel lelijk of valt dat eigenlijk niet zo op? ik wil graag een groene doll kopen maar als er gigantische vlekken inzitten vind ik 't niet mooi.
not all treasure is gold and silver.

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 26 Nov 2011 17:28

Ik heb ze op mijn grijze dolls niet echt, alleen een vlek bij mijn Dark. Daar kwam Marcia achter toen ze zijn face up heeft gedaan. Maar die valt weg onder zijn pruik en je ziet er niets van, Verder zit er bij een van zijn vingers een witte streep, De grijze kleur is daar niet goed gemengd door het resin. Ook niet storend. Mijn grijze Spiritdoll Freesia, Soom Bygg en mijn Resinsoul hebben er geen last van.

Ik heb ook nog een rode Soom Trachy, die heeft een lelijke lichte vlek achter het oor een vlek. Ik weet dat er meer Trachy's daar last van hebben en het lijkt net of dat iets te maken heeft met het los komen uit de mold. Gekleurd plastic dat gebogen wordt, is op die plek ook vaak lichter van kleur en zo ziet het er ook uit. Ik wil nog eens proberen of ik dan door een beetje te schuren wat kan verbeteren.

Wat je wel sneller ziet is dat de seamlines lichter zijn, als je die verwijderd. Persoonlijk vind ik dat een stuk minder storend dan een zichtbare seamline.

Ik heb zelf het idee dat het met de echt donkere kleuren resin sneller zo is dan met de lichtere kleuren resin.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

miss.a.sparrow
MSD
MSD

Postby miss.a.sparrow » 26 Nov 2011 17:36

Ik heb ze op mijn grijze dolls niet echt, alleen een vlek bij mijn Dark. Daar kwam Marcia achter toen ze zijn face up heeft gedaan. Maar die valt weg onder zijn pruik en je ziet er niets van, Verder zit er bij een van zijn vingers een witte streep, De grijze kleur is daar niet goed gemengd door het resin. Ook niet storend. Mijn grijze Spiritdoll Freesia, Soom Bygg en mijn Resinsoul hebben er geen last van.

Ik heb ook nog een rode Soom Trachy, die heeft een lelijke lichte vlek achter het oor een vlek. Ik weet dat er meer Trachy's daar last van hebben en het lijkt net of dat iets te maken heeft met het los komen uit de mold. Gekleurd plastic dat gebogen wordt, is op die plek ook vaak lichter van kleur en zo ziet het er ook uit. Ik wil nog eens proberen of ik dan door een beetje te schuren wat kan verbeteren.

Wat je wel sneller ziet is dat de seamlines lichter zijn, als je die verwijderd. Persoonlijk vind ik dat een stuk minder storend dan een zichtbare seamline.

Ik heb zelf het idee dat het met de echt donkere kleuren resin sneller zo is dan met de lichtere kleuren resin.
ok nou als ik het zo lees is er niets om bang voor te zijn :D

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 26 Nov 2011 21:08

Ik volg het topic voor Resinsoul MSD's al een aantal jaar en ik heb werkelijk nog nooit een Resinsoul met dat probleem gezien.
Image

Haru
SD
SD

Postby Haru » 26 Nov 2011 21:18

Ik heb het ook nog niet gezien, maar vraag het eens na op doa. Genoeg mensen met een rs met groen of blauwe skin.

miss.a.sparrow
MSD
MSD

Postby miss.a.sparrow » 26 Nov 2011 21:35

ik zal idd ook eens op doa kijken

Ezzora
SD
SD

Postby Ezzora » 27 Nov 2011 20:15

over het algemeen hebben alle dolls 'vlekken' maar bij wit/normal skin vakt het meestal niet op
het zijn geen gigantische vlekken maar meer stukjes waar de verf niet helemaal 100% gemengt waren
de meeste companies zetten er waarschuwingen bij zodat mensen niet gaan klagen als hun doll ergens een speldenprikje met donkeredere kleur heeft oid, maar als de vlekken te erg zijn zouden ze de doll niet opsturen
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."

little girl
Tiny
Tiny

Postby little girl » 28 Nov 2011 08:23

Ik heb een groene RS doll en hij heeft niet echt vlekken. Wel een paar plekken waar het resin iets lichter is, maar dan moet je wel heel goed kijken wil je dat zien !

miss.a.sparrow
MSD
MSD

Postby miss.a.sparrow » 28 Nov 2011 17:29

ok ik ben gerust gesteld, vandaag of uiterlijk morgen maar bestellen :D

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 28 Nov 2011 17:43

Oke, dan neem ik aan dat het topic nu dicht kan. :)

*gooit slotje*
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”