Senior Delf Mia

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Pete
SD
SD

Postby Pete » 23 Nov 2011 17:02

Toch niet door het pruikje mag ik hopen...? O_O *geruststellende hand op schouder*

En sja, duur... Het is een Senior Delf, van een bedrijf dat vrij standaard SD-prijzen heeft. Dat is gewoon wat je ervoor over moet hebben, hoewel douane- en verzendkosten altijd naar zijn. Misschien kun je proberen haar of het pruikje tweedehands te krijgen? Soms bespaart dat op de kosten.

Ik heb verder ook 1x bij Luts besteld, ze zijn vrij snel met shippen maar ik had wel douanekosten, zo'n 40 euro...

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 23 Nov 2011 17:08

nee veel erger, ik heb zojuist aan mijn ouders veteld dat ik een nieuwe doll wilde kopen, en toen reageerden ze al vet boos.

en toen gingen ze naar de prijs vragen. dus zeiden ze weer zo'n €200,-?
dus ik nee. zij zo nee meer zeker €300,-. dus ik weer zachtjes €400,- en toen flipten ze helemaal. dus ik proberen uit te leggen hoe mooi ze is en limited.
en dat kon ze allemaal niks schelen ze wilden niet dat ik zoveel geld uit gaf aan zo'n stom ding. en dan mocht ik ook het ski uitje van school zelf betalen enzo.. als ik blijkbaar toch geld genoeg.. (tja das ook €66,-

maar ik voel me nu dus echt kl*t* k*t!!
ze is zooooooooooooooooooooooo geweldig mooi ben echt verliefd op der.
en dit is de eerste keer dat ik meteen smolt bij het zien van een doll
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 23 Nov 2011 17:14

Misschien een idee om een speciaal spaarpotje voor Dolls te maken? Dat je afspreekt dat hetgeen je daar eens in de zoveel tijd indoet, uiteindelijk voor een doll is. Dan spaar je het langzaam aan op, en is het doel al bekend. (Dus geen verrassing van plots 400 euro.) Helaas wel een nadeel van limiteds dat ze een einddatum van bestellen hebben.

Misschien kun je haar ooit nog 2ehands kopen? En wie weet, misschien zie je over een tijdje een andere doll waar je helemaal opnieuw voor smelt. Er zijn gelukkig veel dolls in de wereld!
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 23 Nov 2011 17:47

tja ik heb het geld al voor haar en ik zou vandaag met een group order mee kunnen..
maar dat gaat dus niet..
dan moet ik idd hopen op een 2e hands (hoewel ik ze lieven nieuw heb..)

echt zoooooooo jammer..
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Return to “Doll Advies”