Senior Delf Mia
Moderator: Café Mods
Senior Delf Mia
Ik kwam gisteren de senior delf Mia tegen en ik was echt opslag verliefd op haar!!
ze is echt precies wat ik zocht.
maar nu zit ik nog een beetje te kijken over de prijs, want ze is natuurlijk niet goedkoop. en ook moet ik haar dan sowieso bij luts zelf bestellen.
Maar ik vroeg me dus af of iemand ervaring heeft met Luts (geloof het wel)
en hoe het ging enzo en verdere douane kosten, dat soort dingen.
ze is echt precies wat ik zocht.
maar nu zit ik nog een beetje te kijken over de prijs, want ze is natuurlijk niet goedkoop. en ook moet ik haar dan sowieso bij luts zelf bestellen.
Maar ik vroeg me dus af of iemand ervaring heeft met Luts (geloof het wel)
en hoe het ging enzo en verdere douane kosten, dat soort dingen.
Live your life as crazy as it is.
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
dollhof.boards.net
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

-
Lavender-Traces
- SD16

Sorry dat ik je eerder op het verkeerde spoor bracht met Mychoice, dit had ik zelf verkeerd begrepen!
Ik bestel om de zoveel maanden bij Luts.
Meestal heb ik zo rond de 30-40 euro Douane kosten gehad. (Ook toen ik een keer een Kid Delf en Junior Delf kocht + extra's) Dit komt omdat ze meestal zo'n 60$ voor een doll erop zetten en zo'n 20$ aan accesoires.
Echter blijft dit op eigen risico en als je dit liever niet hebt kun je dit beter in zowel het kader zetten dat je krijgt bij het bestellen. (Hier vraag ik bijvoorbeeld altijd dat ze niet de mondhoeken moeten aanstippen bij de face-up.)
Daarnaast kan je het altijd nog aangeven in Q&A, met je ordernummer erbij.
Dolls maken duurt rond de 2 maanden. Nu met het event zijn ze super druk, houd hier rekening mee. Over tijden:
Mijn SSDF Regen:
30 dec besteld. 18 Feb verzonden. Douane. 25 Feb thuis.
Mijn KDF Lemon (Samen met een JDF Terra besteld):
1 april besteld. 18 mei verzonden. Douane. 25 Mei thuis.
Mijn SDF Quintus (LIMITED)
10 juni besteld. 27 juli verzonden. Douane. 5 Aug thuis.
Heb je nog specifieke vragen? Dan beantwoord ik ze graag voor je. ^^ Ik ben echt een Luts-lover. XD
Ik bestel om de zoveel maanden bij Luts.
Meestal heb ik zo rond de 30-40 euro Douane kosten gehad. (Ook toen ik een keer een Kid Delf en Junior Delf kocht + extra's) Dit komt omdat ze meestal zo'n 60$ voor een doll erop zetten en zo'n 20$ aan accesoires.
Echter blijft dit op eigen risico en als je dit liever niet hebt kun je dit beter in zowel het kader zetten dat je krijgt bij het bestellen. (Hier vraag ik bijvoorbeeld altijd dat ze niet de mondhoeken moeten aanstippen bij de face-up.)
Daarnaast kan je het altijd nog aangeven in Q&A, met je ordernummer erbij.
Dolls maken duurt rond de 2 maanden. Nu met het event zijn ze super druk, houd hier rekening mee. Over tijden:
Mijn SSDF Regen:
30 dec besteld. 18 Feb verzonden. Douane. 25 Feb thuis.
Mijn KDF Lemon (Samen met een JDF Terra besteld):
1 april besteld. 18 mei verzonden. Douane. 25 Mei thuis.
Mijn SDF Quintus (LIMITED)
10 juni besteld. 27 juli verzonden. Douane. 5 Aug thuis.
Heb je nog specifieke vragen? Dan beantwoord ik ze graag voor je. ^^ Ik ben echt een Luts-lover. XD
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep
.. and there are some things you can't help but keep
Bij douane kosten kun je beter uitgaan van kosten over de volledige waarde. Hoe die berekend worden kun jehier vinden.
Je hebt namelijk niet zoveel aan wat anderen in het verleden hebben betaald aan kosten. De douane mag en kan namelijk altijd de waarde op de doos negeren en om de originele aankoopbonnen vragen. En dan betaal je dus gewoon alsnog de volle mep aan kosten. Heb je dan rekening gehouden met maar 30 euro kosten en het blijkt opeens 125 of meer te zijn en heb je dat geld niet gespaard, dat zit je met een probleem.
Je hebt namelijk niet zoveel aan wat anderen in het verleden hebben betaald aan kosten. De douane mag en kan namelijk altijd de waarde op de doos negeren en om de originele aankoopbonnen vragen. En dan betaal je dus gewoon alsnog de volle mep aan kosten. Heb je dan rekening gehouden met maar 30 euro kosten en het blijkt opeens 125 of meer te zijn en heb je dat geld niet gespaard, dat zit je met een probleem.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
ok dank jullie wel, dan is het dus maar hopen dat de douane niet flauw doet..
ow ik zag op de site toen ik haar in mijn winkelmandje deed dat je:
Step1. Select Shipping Company
Step2. Select Zone
moest invullen, maar wat houd dat in?
ow ik zag op de site toen ik haar in mijn winkelmandje deed dat je:
Step1. Select Shipping Company
Step2. Select Zone
moest invullen, maar wat houd dat in?
dollhof.boards.net
dollhof.boards.net
-
Lavender-Traces
- SD16

-
Lavender-Traces
- SD16

Het zou op zich niet uit moeten maken of er nu veel of weinig mensen in een grouporder meedoen, want ik neem aan dat bij een grouporder de douane kosten wel evenredig worden omgeslagen. Het is tenslotte een percentage van de waarde en dus zou de gene die de meeste waarde heeft in de group order ook naar verhouding het grootste deel van de douane kosten moeten betalen. En de meeste waarde is dan vaak de deelnemer met de doll.Meer dolls is meer waarde dus meer douane kosten. Dus uiteindelijk kan het net zo hard niet uitmaken.
Hangt er inderdaad een beetje van af hoe veel mensen er dan meebestellen.
Als dat niet gedaan wordt betalen de deelnemers die voor een veel lager bedrag mee doen anders eigenlijk een deel van de douane kosten voor de persoon die de doll heeft besteld. Dat kan naar mijn idee toch echt niet de bedoeling zijn van een grouporder.
Alleen de kosten voor de administratieve afhandeling van de grouporder (de 17 euro bij EMS) zou je wel door het aantal deelnemers kunnen delen omdat dat een vast bedrag is en geen percentage. Daar zou je bij een grouporder en douane kosten dus wel een voordeel kunnen hebben, want het scheelt wel of je 17 euro in je uppie betaal of met zijn zessen.
Het ander voordeel van een grouporder is dat iemand anders alles regelt en dat je de verzendkosten kan delen over de deelnemers. De verzendkosten worden echter vaak wel hoger als er iets zwaars (dus een doll) mee besteld wordt en valt het ook weer weg. Maar goed, als je vervolgens binnen Nederland de spullen aangetekend wil laten verstuurd, is dat ook weer bijna nihil.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
hmm maar als het iets zou schelen zou het wel weer fijn zijn. en hoef ik het niet helemaal in mijn eentje te doen..
dollhof.boards.net
dollhof.boards.net
Dat is ook veel waard hoor.hmm maar als het iets zou schelen zou het wel weer fijn zijn. en hoef ik het niet helemaal in mijn eentje te doen..
dan zou ik wel even willen kijken of ik met de andere 2 mee kan gaan..
in hoop het nog een beetje onder de 400 te houden..
in hoop het nog een beetje onder de 400 te houden..
dollhof.boards.net
dollhof.boards.net