Soom Aenigma - Spider Sprite
Moderator: Café Mods
Soom Aenigma - Spider Sprite
En Soom heeft ook weer een nieuwe.
http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1320020450
Even wachten op de rest van de foto's voordat ik echt weet wat ik nu van haar vind.
http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1320020450
Even wachten op de rest van de foto's voordat ik echt weet wat ik nu van haar vind.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
-
livingdeaddollie
- YoSD

Wat leuk ,een keer een beetje een donkere sprite,
Ik vraag me af hoe ze haar op dat kleine formaat zullen uitvoeren.
Dus jah wel nieuwschierig naar de rest van de foto's
Ik vraag me af hoe ze haar op dat kleine formaat zullen uitvoeren.
Dus jah wel nieuwschierig naar de rest van de foto's
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads
-
Lady.Arachnia
- SD

er staan al meer foto's,
ik vind haar erg mooi maar ze is niets voor mij, ben bang dat ik te weinig met haar ga doen
ik vind haar erg mooi maar ze is niets voor mij, ben bang dat ik te weinig met haar ga doen
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
FrankenMar
- Hound

Als je het geld hebt...lekker doen!
Ik vind haar eigenlijk ook wel errug leuk. Ze zou prima in mijn verhaallijn passen als klein verradertje. Zeker met die twee hoofdjes....hmmmm...
In eerste instantie was ik niet zo gecharmeerd van haar. De face up doet haar geen recht vind ik. En ik kon op de eerste teaser foto niet goed zien hoe haar vleugels nu gevormd waren. Dat is me echt 100% meegevallen.
He, weer twee moeilijke keuzes deze maand of ik er wel of niet voor ga. Leekeworld Entje en dit Spinnenmeisje. Ahhh...stik...ik weet zelfs al een naam voor haar....
Ik vind haar eigenlijk ook wel errug leuk. Ze zou prima in mijn verhaallijn passen als klein verradertje. Zeker met die twee hoofdjes....hmmmm...
In eerste instantie was ik niet zo gecharmeerd van haar. De face up doet haar geen recht vind ik. En ik kon op de eerste teaser foto niet goed zien hoe haar vleugels nu gevormd waren. Dat is me echt 100% meegevallen.
He, weer twee moeilijke keuzes deze maand of ik er wel of niet voor ga. Leekeworld Entje en dit Spinnenmeisje. Ahhh...stik...ik weet zelfs al een naam voor haar....
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
-
FrankenMar
- Hound

ik probeer momenteel mn hele fantasie tegen te houden!! Paar weken terug is er een karakter geboren, en daar zocht ik een mold bij .. nou bij deze .. ze is er. Maar het geld heb ik niet dus dat scheelt .. maakt het alleen niet leuker. Als jij haar dan koopt kan ik af en toe kijken hoe ontzettend mooi ze is. Die tandjes maken het echt af. 
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"