Warren: En is het eindelijk dinsdag, vergeet ze het totaal=_=
Dus nu is het vrij laat, half twaalf, over een halfuurtje is het alweer voorbij, maar goed, toch nog eventjes een paar fototjes van het afgelopen jaar bij elkaar om te zien hoe hij veranderd is en wat er dit jaar gebeurd is^^
Warren: Moet dat echt?=_=
Toen hij aankwam was hij echt veel kleiner dan ik had gedacht. Vooral zijn hoofdje vond ik zo iniminie klein. Maar goed, ik ahd toen alleen nog maar 1 keer eerder een BJD in het echt gezien, die van Aaralyn, Felicity, en ook maar een flits van.

En nou ja, aangekleed was het niet precies wat ik van hem wilde, maar ik was helemaal gek op hem.
Warren: Ik ben zooo blij dat ik die broek, sjaal en pruik niet meer hoef te dragen!
Me:... Kan verandering in komen hoor. Het ligt nog in de lade!
Warren: IEKS!

Warren: NEE WAAG HET EENS DIE FOTO TE PLAATSEN!
Me: Ik doe het lekker toch ! Ze mogen je wel zo zien. Je had die afgrijzelijke pruik tenminste niet op...
Warren: Nee, maar ik had een vrouwen pruik op ! Dat is even erg!
Me: Vergeet je prachtige roze jurk niet?
Warren: HELP MEEEE!

Warren: Nou ja, op een kerstmeeting in december vorig jaar heb ik een geweldig pruikje gekregen waar ik nog steeds gek op ben en niet meer af wil hebben want hij is 100 keer beter dan mijn vorige. En nou ja, ook maar even kerst vieren he :P
Me: ... Weet je dan nog wat er in je paketje zat?
Warren: .. EHm. Volgens mij had je een tasje in gepakt die ik op de kerstmeeting had gekregen daarvoor alleen maar om een foto te maken dat ik zelf ook een cadeautje had...
Me: Achja. Je zag er tenminste een stuk beter uit...

Me: Toen Sibble aankwam in Februari vond je haar nog lief.
Warren: Natuurlijk, ik vooroordeel niemand. Maar ze is een klein krengetje....

Warren: En toen Sibble bevriend werd met Flora werd het al helemaal een feest... Wauw.. Roddelaars...
Me: Ach, het had ook wel weer iets liefs.[/b]

Warren: En toen kwam Aillen erbij. Ben blij dat Sid weg gaat.. Ze bazelt van alles tegen Aillen zodat ze me niet zo leuk vind...
Me: Hejaa.. Dat valt best wel mee.... In iedergeval waren er toen 3...

Me: En in juli ging Warren mee met PurpleDemon en haar moeder had wat kleding voor hem gemaakt dat totaal bij hem paste en waar nu alleen nog een mooi zwaard bij moet komen^^

Warren: Eerst de roze jurk.. Dat maakte me al vrouwlijk. Maar toen waren we bij PurpleDemon om me terug op te halen, maar nee, je moest me eerst zo nodig mijn hoofd op een vrouwenlichaam zetten, die van Amarin en daar een foto van maken...
Me: Of course

Warren: En toen kwam Dino langs. En natuurlijk moest die me weer Ron zijn gewaad aandoen....-_-

Warren: Mwahaha, meer foto's heb je niet. Ik hoop dat niet veel mensen dit topic hebben gezien!
Me: Oh het zal ook op DoA komen, daar zullen vast veel kijken...
Warren: OH NOOEZZZZ
Me: Tot ziens iedereen en bedankt voor het kijken! (Warren zegt ook tot ziens alleen laat hij het niet merken...)

Warren: Gaiitt? krijg ik nog cadeautje?
Me: Tuurlijk, op dolliverse:3
Warren:

Happy b-day